בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עכשיו אני

אני וגם קצת על אחרים
לפני 14 שנים. 12 בדצמבר 2009 בשעה 2:48

בטח ישמע ממש מצוץ מהאצבע אבל הכרתי כאן כמה אנשים, אחת מהן האמת אני מרגיש שממש התחברתי איתה ומי יודע אולי נגיע גם רחוק יותר( כאשר אגיע עוד כחודש וחצי לארץ).
אולי ישמע מופרך אבל חברתי זאת אפילו שהיא צייתנית הינה מאד נחושה ואינה חוסכת את שבט לשונה, האמת שדבר זה הופך אותה לאדם מאד מושך בעייני.
לאחרונה שוחחנו על עניין מסוים שקשור לעולם השליטהת האמת לי כשולט אפילו שבעבר הייתי נשלט דבר זה נחשב כמקובל.
מה קורה למשל אם שולט מבקש מהנשלטת שלו להשתמש בסטרפאון עליו?
אני האמת לא ראיתי בכך כל דבר רע האמת היא שבאותו רגע השולט כביכול נמצא פיסית תחת שליטה של הנשלטת, אבל מצד שני הכל נעשה מרצונו הוא, מתחיל ונגמר מתי שהוא קובע הקצב הזמן הכל נקבע עלידו. אז האם באמת השולט נהפך לנשלט?
האמת שלא, אבל זה יכול לגרם לכך שהנשלטת תפגע, כיון שהיא תרגיש שולטת דבר שאינה חושקת בו כלל.
יש הרבה בדבר הזה של משחק סטרפאון, מצד אחד כאדם שבעבר היה נשלט וגם התחלף קיבלתי בישבן כמה פעמים עליידי בחורות חביבות שלימדו אותי שליטה מהיא וגם שלטו בי, וסקסואלית זה ממש נחמד ןלפעמים גם יותר. לאלו אשר מעוניינים לדעת המחשבה שלהיות בקשר מיני או אירוטי עם גבר ממש דוחה בשבילי, אינני הומופוב אך מצד שני אינני ביסקסואלי או הומוסקסואל.
בשבילי לשכב אם בחורה אשר הינה דומיננטית ואם נשתמש במילים קצת גסות לזיין אותה כולל לתת לה FACEFUCK נחשב הגיוני כיון שכאישה היא חושקת בתחושות אילו, אצלי דברים אילו מעולם לא היו קשורים לכך שהם המגדירים מי השולט ומי הנשלט.
המגדירים מבחינתי הם מי שקובע מה יקרה ומתי, מי שקובע את הדרך, מי מבקשים ממנו לעשות את זה ולא לעשות את זה כיון שהוא המחליט, מי שמחכים להחלטתו ויודעים שימלאו אותה אפילו שזה לא בדיוק מה שציפו, וזאת כיון שהן נשלטות ולא שולטות.
חשבתי לסיים כאן אבל הנה קם איזה צד מהעבר ושאל מה לגבי הנשלטת מה אם היא תרגיש שולטת ולא תאהב לבצע דבר זה או אחר שהשולט רוצה לנסות או לחוות דבר שלו לא נרה כלל כדבר שיראה כאילו הוא נשלט.
האמת שחלק מהקשר בין שולט לנשלטת זה הבטחון של הנשלטת שלעולם היא לא תראה אותו מלקק מגף של משהי או מישהו, או שתראה אותם במצב של חסר אונים בעיקר אם זה בא בהסכמה של השולט.
דבר כזה עלול לגרום לנשלטת להרגיש חסרת בטחון במעמדה במערכת היחסים הזאת, להרגשה שהיא תלויה ובמידה מסויימת נשלטת עלידי אדם שאיננה מכירה ורוצה להכיר.
אני את החינוך הראשוני שלי בתחום קיבלתי משולטת/מתחלפת אשר שירתתי בביתה במשך שלוש שנים כנשלט מקולר, באותה תקופת זמן היתה לשולטת שלי אדון שלא גר איתנו, שאני לא חיבבתי. לא חיבבתי כיון שהיה נשוי והבטיח לשולטת שלי לעזוב את אישתו וילדיו למענה דבר שלא האמנתי שיעשה ואכן הוא לא עשה זאת. הוא ניצל את זכותו כשולט וגרם לי קשיים רבים. זאת לא היתה תקופה קלה.
לאחר הפרידה ממנו הכירה השולטת שלי אדון מקומי רווק ונחמד, שמעולם לא ניסה לשלוט בי ובמעשי, וזה היה זיווג ממש מושלם גם מבחינתי למדתי ממנו המון ולא רק בתחום השליטה. הוא היה איש עסקים מצליח ועזר לי בבחינות בכלכלה.
סיפרתי זאת כדי שיובן שאני יודע כיצד מרגישה הנשלטת.
וכמסקנה מכך אסיים בכך שאפילו היא נשלטת מקולרת, דברו איתה לפני שאתם עושים משהו. אחרי הכל היא החצי השני ובלעדיה אנחנו סתם שולטים, איתה אנחנו משהו מיוחד.

לפני 14 שנים. 20 בספטמבר 2009 בשעה 22:11

הנה אני כותב בלוג ראשון, לא רק פה אלא בכלל.
אז קודם כל קצת עלי אני דיסלקט או יותר נכון דיסגרף, קשה לי לכתוב ויותר מזה לחבר ביחד מספר משפטים. זהו הבלוג הראשון שאי פעם כתבתי, וכולי ציפיה.
טוב אז אני שולט שהיה פעם נשלט בכל אופן ככה התחלתי, שירתתי בחורה מתחלפת הארהב במשך שנתיים אצלה בבית כדי ללמוד מה זה אורך החיים הזה. תוך כדי למדתי באוניברסיטה לא רק של החיים, השתחררתי מהחוזה אצל המתחלפת ועברתי לאוניברסיטה בניו יורק שם לא כלכך הבנתי למה שולטת אחת היה לי קשה איתה ואחת אחריה הרומן הסתיים בכך שהי הייתה על הרצפה מתחננת שאשלוט בה.
אז הבנתי שאני יותר שולט מנשלט.
מכאן לשם התגלגלתי עם מספר נשלטות אבל זה לא היה זה, עד שהבנתי שמה שאני צריך זה יוזמה ישראלית ליבוא של צייתניות ישראליות לכאן, כמו שיש סוכנות לכלות מרוסיה ומאוקראינה צריך סוכנות לישראליות. הבעיה היא שישראליות לא קונים בכסף, והנשלטת הישראלית איננה הסמרטוט הרגיל. הישראלית בועטת נושכת ואיננה נכנעת ללא קרב והקרבה מצד מי שרוצה להיות האדון שלה.
וזה פשוט מדהים מושך וסקסי, אני שלטתי בכולן איטלקיות, אמריקניות, כושיות (כולל הפיכת שולטת לסמרטוט אישי) והישראליות הן הקשות מכולן לאילוף.
אני מחפש ומקווה למצוא את הנשלטת האחת והיחידה שלי כאן, ואין כמו חג זה כדי להודיע על פתיחת הסוכנות החדשה לייבוא נשלטות מהארץ, בסדר תיקון ייבוא נשלטת שאחרכך יהיה קשה להעלות אותה חזרה לארץ כנראה כיוון שתאמינו לי החיים כאן ממש קלים.