צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הניסיון

לפני 14 שנים. 7 בספטמבר 2009 בשעה 9:32

פעם שעברה זוגתי שתחיה כתבה... עכשיו גם אני רוצה קצת.

מבוסס חלקית על סיפור אמיתי.


מה שאני אוהב בה (אחד מהדברים לפחות) זה שהיא לא מתביישת במה שהיא אוהבת או לא. אתמול היא סיפרה לי שהיא הורידה סרט במחשב של Hogtied או משהו כזה. כבר יצא לי לראות סרטים שלהם אבל אני חייב לומר שהם לא כל כך היו בשבילי כי ברובם (אם לא בכולם) אין חדירה. לומדים מהם המון ומקבלים אחלה רעיונות אבל בזה זה מסתכם. אני אוהב שליטה, אני אוהב לגרום לה לגמור בצורה מטורפת אבל אני גם אוהב להנות פיסית בעצמי.

אבל אתמול זאת הייתה חווית צפיה קצת אחרת. התחלנו לראות יחד את מה שהיא הורידה. היא כבר ראתה את זה מראש וידעה מה הולך לקרות. היא גם סיפרה שכבר ראתה את זה עם חברה הקטן והרוטט. היא נשענה בין הרגליים שלי ואני הכנסתי יד מתחת לחולצה שלה. בהתחלה רק ליטפתי ומדי פעם סחטתי את השדיים שלה בעדינות אבל ככל שהסרט התקדם התחלתי לצבוט בפטמות שלה יותר ויותר חזק והרגשתי איך היא מתכווצת ומתפתלת בהנאה. הוספתי יד שניה והחלקתי אותה לתוך הבוקסר שלה. בהתחלה רק עשיתי טיזינג ונמנעתי מהדגדגן אך בסוף גם אליו הגעתי. בשום שלב לא האצתי או הגברתי את הטיפול בו ככה ש"שמרתי אותה על אש קטנה".

כשהסרט נגמר כבר שנינו היינו ברמות גירוי מטורפות. זרקתי אותה על המיטה והורדתי לה את הבוקסר בפראות. העמדתי אותה על ארבע בקצה המיטה וחדרתי אליה בחוזקה. היא קפצה קצת קדימה מהכאב אבל לא ברחה. החזרתי אותה למקום וחזרתי על הפעולה. הפעם היא הייתה מוכנה אז היא לא זזה ורק נאנחה. דחפתי את ראשה למזרון ותפסתי את שתי ידיה והנחתי אותן על גבה. מהמצב הזה התחלתי לנוע קדימה ואחורה. לפעמים לאט ולפעמים מהר וחזק. גמרתי.

היא הסתובבה ואמרה לי שזה היה מצויין. הזין שלי כמובן היה רגיש במיוחד והיא התחילה ברשעות ללקק אותו. אני לא זזתי מהמקום אבל התכווצתי כל פעם שהיא נגעה באזורים הרגישים שבו.
"בוא נראה אם אני יכולה לגרום לו לעמוד שוב" היא אמרה ושמה את כולו בפיה. למרבה הפתעתנו הוא כן הצליח "להתאושש" כבר מהגמירה הקודמת ונעמד. היא הרגישה תחושת הישג והתחילה לעבוד עליו בקצב מהיר יותר כשיד אחת מחזיקה בבסיסו והשניה לוחצת על הפריטנאום. אחרי כמה דקות לקחתי חזרה את השליטה לידי והזזתי את ידיה לאחורי. כל פעם שהיא ניסתה להחזירם העברתי אותן שוב אחורה. מדי פעם תפסתי בשערה בחוזקה ודחפתי את אברי כמה שיותר עמוק לכמה שניות. בסוף גמרתי גם בפעם השניה והיא כמו תמיד השאירה אותי נקי לחלוטין.

בסרט, האדון קשר את הבחורה מהאויר ועל הצד. עם דילדו על מקל הוא שגל את פיה ועם ויברטור הוא עינג את דגדגנה. חשבתי לעצמי שהיה מעניין יותר אם הוא עצמו היה שוגל את פיה ומישהי נוספת הייתה מטפלת בצידה השני. גלשתי בראשי גם לתנוחות אחרות בסדרט כמו הקשירה על שולחן קטן (דבר שעשינו גם אנחנו) כאשר הראש נשמט מצד אחד. בצורה הזאת הכל אפשרי אז חשבתי על בחורה שמכניסה את ראשה של הקשורה לבין רגליה ואני בצד השני מלקק או מזיין אותה.

עד עכשיו שנינו מחייכים מאתמול.

לפני 14 שנים. 9 באוגוסט 2009 בשעה 10:07

אנחנו מדברות במסנג'ר שתינו. אני מסבירה לך כל מה שאת רק רוצה לדעת. עושה רושם שאת חוששת בדיוק כמוני למרות שיש לך כבר קצת ניסיון. בפעם הבאה גם בן זוגי מצטרף לשיחה. יש לנו מצלמה אז אנחנו מפעילים אותה לבקשתך כדי שתוכלי להתרשם. אנחנו מוצאים חן בעיניך וקובעים להיפגש.

בפעם הראשונה אנחנו יושבים על כוס קפה בבית קפה קטן ושקט ומדברים. אין שום דבר מיני או מוזר בשיחה. רק רוצים לראות התאמה. אנחנו מחליטות בשיחה הבאה בטלפון שתבואי אליינו לדירה. את כבר יודעת שאני נשלטת ואומרת שאת רוצה לשלוט בי עם בן זוגי. עצם המחשבה מעבירה בי צמרמורת.

הוא מפשיט אותי וקושר אותי עם ידיים מעל הראש כשאני על הגב. אני שוכבת ערומה ומחכה בחדר כשאת מגיעה אלינו. הוא מזמין אותך להיכנס לחדר ואת מופתעת לראות שאני כבר קשורה ומוכנה ואין שום משחק מקדים או שיחות נימוסין , אבל את מהר מאוד נכנסת לעניין גם כן.

בהתחלה את רק צופה בזמן שבן זוגי מלטף קלות את ירכי ואז מכה בהן. מהר מאוד הן הופכות לאדומות ואני מתפתלת מכאב ועונג. הוא מזמין אותך להצטרף ובעוד את מתחילה לעבוד על שדי וצובטת את פטמותי, הוא מתפשט. הוא מתיישב מעלי ומקרב את איברו לפי אך לא מכניס. אני מנסה להכניסו לפי אך הוא נסוג מעט. אני מוציאה את לשוני ונוגעת בו בקושי ואז במכה חזקה הוא מחדיר אותו לפי. אני נאבקת ברפלקס ההקאה כשהוא מחזיק אותו עמוק.

את מתגרה מזה בעצמך ופושטת את בגדייך. את מלקקת את פנים ירכי ועולה לאט אל מבושי החלקים ונהנת מהרעידות המטורפות שלי. את מתחילה ללקק לאט ואז מהר, לאט ואז מהר, מעבירה גלים בכל גופי. קצת לפני שאני גומרת את מפסיקה ברשעות.

"מה אתה חושב? ניתן לה קצת לנוח?" את אומרת.
"נראה לי שכדאי, אבל אנחנו יכולים להמשיך" הוא אומר עם חיוך זדוני מרוח על פניו. הקנאה הורגת אותי והוא מודע לזה. את נשכבת כשאיבריך מעל פני ואומרת לי להתחיל ללקק. אני מצייתת ומחדירה את לשוני לתוכך. בן זוגי נעמד מאחוריך ומתחיל לזיין אותך בעוד הלשון שלי מרגישה את הדגדגן שלך מתנפח ומיציך זורמים. את גומרת. גם הוא גומר.

"תנקי אותה כמו שאת מנקה אותי" הוא אומר. אני ממשיכה ללקק אותך ואת רועדת כי הרגישות עוד לא חלפה. הוא בנתיים יורד לי ואת מרגישה את התעצמות הליקוקים לפי האקסטזה שעוברת בי. את נשכבת לידי ומתחילה לנשוך ולצבוט את פטמותי.
"אני יכולה לגמור?" אני שואלת.
"מה את חושבת?" אומר לך בן זוגי.
"נראה לי שהיא הייתה טובה. את יכולה לגמור" את אומרת ולוחצת חזק על שדי.

אני מתפתלת וגבי מתקמר כשאני גומרת. בן זוגי ממשיך למרות תחנוני ואני סובלת מעונג. אחרי כמה דקות הוא מפסיק.
אתם הולכים ויושבים בסלון. רק אחרי הקפה הוא משחרר אותי. אנחנו מנתנשקים כולנו וקובעים לפעם הבאה. אז תהיי גם נשלטת.