לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הניסיון

לפני 14 שנים. 9 באוגוסט 2009 בשעה 10:07

אנחנו מדברות במסנג'ר שתינו. אני מסבירה לך כל מה שאת רק רוצה לדעת. עושה רושם שאת חוששת בדיוק כמוני למרות שיש לך כבר קצת ניסיון. בפעם הבאה גם בן זוגי מצטרף לשיחה. יש לנו מצלמה אז אנחנו מפעילים אותה לבקשתך כדי שתוכלי להתרשם. אנחנו מוצאים חן בעיניך וקובעים להיפגש.

בפעם הראשונה אנחנו יושבים על כוס קפה בבית קפה קטן ושקט ומדברים. אין שום דבר מיני או מוזר בשיחה. רק רוצים לראות התאמה. אנחנו מחליטות בשיחה הבאה בטלפון שתבואי אליינו לדירה. את כבר יודעת שאני נשלטת ואומרת שאת רוצה לשלוט בי עם בן זוגי. עצם המחשבה מעבירה בי צמרמורת.

הוא מפשיט אותי וקושר אותי עם ידיים מעל הראש כשאני על הגב. אני שוכבת ערומה ומחכה בחדר כשאת מגיעה אלינו. הוא מזמין אותך להיכנס לחדר ואת מופתעת לראות שאני כבר קשורה ומוכנה ואין שום משחק מקדים או שיחות נימוסין , אבל את מהר מאוד נכנסת לעניין גם כן.

בהתחלה את רק צופה בזמן שבן זוגי מלטף קלות את ירכי ואז מכה בהן. מהר מאוד הן הופכות לאדומות ואני מתפתלת מכאב ועונג. הוא מזמין אותך להצטרף ובעוד את מתחילה לעבוד על שדי וצובטת את פטמותי, הוא מתפשט. הוא מתיישב מעלי ומקרב את איברו לפי אך לא מכניס. אני מנסה להכניסו לפי אך הוא נסוג מעט. אני מוציאה את לשוני ונוגעת בו בקושי ואז במכה חזקה הוא מחדיר אותו לפי. אני נאבקת ברפלקס ההקאה כשהוא מחזיק אותו עמוק.

את מתגרה מזה בעצמך ופושטת את בגדייך. את מלקקת את פנים ירכי ועולה לאט אל מבושי החלקים ונהנת מהרעידות המטורפות שלי. את מתחילה ללקק לאט ואז מהר, לאט ואז מהר, מעבירה גלים בכל גופי. קצת לפני שאני גומרת את מפסיקה ברשעות.

"מה אתה חושב? ניתן לה קצת לנוח?" את אומרת.
"נראה לי שכדאי, אבל אנחנו יכולים להמשיך" הוא אומר עם חיוך זדוני מרוח על פניו. הקנאה הורגת אותי והוא מודע לזה. את נשכבת כשאיבריך מעל פני ואומרת לי להתחיל ללקק. אני מצייתת ומחדירה את לשוני לתוכך. בן זוגי נעמד מאחוריך ומתחיל לזיין אותך בעוד הלשון שלי מרגישה את הדגדגן שלך מתנפח ומיציך זורמים. את גומרת. גם הוא גומר.

"תנקי אותה כמו שאת מנקה אותי" הוא אומר. אני ממשיכה ללקק אותך ואת רועדת כי הרגישות עוד לא חלפה. הוא בנתיים יורד לי ואת מרגישה את התעצמות הליקוקים לפי האקסטזה שעוברת בי. את נשכבת לידי ומתחילה לנשוך ולצבוט את פטמותי.
"אני יכולה לגמור?" אני שואלת.
"מה את חושבת?" אומר לך בן זוגי.
"נראה לי שהיא הייתה טובה. את יכולה לגמור" את אומרת ולוחצת חזק על שדי.

אני מתפתלת וגבי מתקמר כשאני גומרת. בן זוגי ממשיך למרות תחנוני ואני סובלת מעונג. אחרי כמה דקות הוא מפסיק.
אתם הולכים ויושבים בסלון. רק אחרי הקפה הוא משחרר אותי. אנחנו מנתנשקים כולנו וקובעים לפעם הבאה. אז תהיי גם נשלטת.

donkishot​(שולט) - אוי. מעולה ..

אהבתי.

תמשיכו לכתוב ... :)
לפני 14 שנים
idansho​(אחר) - חבל על הזמן.
פנטזיה מדהימה...
מתי אתם מגשימים את זה?
לפני 14 שנים
TheZug​(נשלטת) - שאלה טובה. צריך למצוא קודם מישהי שתרצה להצטרף. יש הצעות?
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י