צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שפתיים

מה שקורה בשוטף.
לפני 14 שנים. 10 בדצמבר 2009 בשעה 23:44

[שפגשתי את אדוני הוא ישר אמר שיש לו דרישות מכלבה ושאני יצטרך לעמוד בכל דרישותיו .
בהתחלה לא האמנתי שהוא יצליח וניסיתי להתוכח איתו על כל דבר אבל הוא עמד על שלו בלי לוותר בשום דבר עד שלמדתי שהוא אומר משהו אז אין מצב שהוא מוותר על שלו. הדבר הראשון שהוא אמר לי כבר מהתחלה שהתחלנו לדבר במסנג'ר זה שהוא לא משתמש בחיים בשפחה לא מגולחת שזו דרישה שמבחינתי לא היתה מקובלת עלי, וגם אמרתי לו אבל הוא פשוט לא התחייחס. אך כמובן שבסוף נאלצתי לעמוד בדרישותיו וזה היה אחרי שנפגשנו בפעם הראשונה. הוא לקח אותי לבית קפה ופיטפטנו ואז הסיע אותי הביתה ברכב שלו ובדרך הוא פיסק לי את הרגלים אבל שהוא רצה להכניס את היד סגרתי אותם ולא נתתי לו והסיבה היתה שלא רציתי שיראה שאני לא מגולחת. ישר שהגעתי הביתה דבר ראשון גילחתי את הכוס כי היה לי ברור שאין מצב שהוא יראה אותי בסשן הראשון לא מגולחת .
אבל הדבר שהכי הלחיץ אותי היה שאדוני אמר לי כמה פעמים שיהיה ברור שהוא הולך להשתמש בכל החורים שלי ושאמרתי שאני לא עושה אנאלי הוא התעלם מזה. פחדתי שהוא ילחץ אותי אבל גיליתי שאדוני הוא מלא סבלנות ובסשן הראשון הוא רק דחף אצבעות עם מלא סבלנות ולהפתעתי הכוס שלי התחיל להגיב לזה בנזילה שלא האמנתי כי הייתי ממש בלחץ. אחרי זה כמעט חודש של אילוף שהתחיל בזה שקניתי פלאג ואחרי זה למדתי להחדיר אותו וללכת איתו כל יום יותר זמן אפילו לעבודה, שכל הזמן החור של התחת של הכלבה מתרחב . בהתחלה זה כאב אבל ידעתי שאני הכלבה של אדוני ואני חייבת להצליח עם זה למענו וחייבת שהתחת שלי ילמד לקבל את הזין שלו והצלחתי. בפעם הבאה שנפגשנו לא האמנתי על עצמי שאדוני שאל אותי מה המשאלה שלי הרכנתי את ראשי ועניתי שאני מבקשת לקבל בתחת. אדוני חייך והתחיל בזה שהוא חימם את התחת של הכלבה בסריה של הפלקות ואז חדר חזק לתוכי ומילא אותי עם הזין שלו אי אפשר לתאר את הגאווה שהרגשתי שהוא הצליח לחדור אלי מאחורה ומזה שהצלחתי להעניק לאדוני את מה שהוא צריך.
אדוני ליטף את ראשי ולבי התמלא בגאווה שהוא אמר לי שהכלבונת כבר למדה שני שיעורים והגיעה הזמן לשיעור השלישי. בהתחלה לא הייתי מאמינה שאני אפילו יחשוב על מה שאדוני מתכנן לכלבה שלו בשיעור השלישי אבל אדוני הוא הוכיח לי שאיתו השמיים הם הגבול.
תודה שאתה מאלף אותי לשימוש שלך. תודה על העולם הקסום שאתה מראה לי בקפדנות אבל עם מלא סבלנות בלי גבול.
תודה שאתה אדוני.

}{