בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אידיוט אחרונות

דוסטוייבסקי לעניים
לפני 14 שנים. 7 במרץ 2010 בשעה 20:48

לספר לכולם שפעם היית כוסית-על
זה רק מחדד את זה שהיום את – לא. זה גם אומר שהשלמת עם זה ששנותייך היפות כבר מאחורייך וזה ממש פאתטי בהתחשב בגיל הצעיר שלך.
וכדי לא להוסיף פאטת על פאטץ – הגיע הזמן לזרוק את המכנסון ההוא, מפורים 1998. הוא בקושי עלה עלייך אז והיום הוא לא יעטוף לך אפילו את הזרת. אז היית צריכה להכנס אליו בשכיבה בעודך עוצרת נשימה כדי לסגור את הכפתור. היום המקסימום שתוכלי לעשות זה להסתכל עליו ולהיזכר שפעם, לחמש דקות, היית כוסית על.

לנסות להיות רזה כמו דוגמנית
זה לא הלך לך אז וזה לא יילך גם היום. מה שאומר שהגיע הזמן לערוך מיקצה שיפורים בדמויות המודל שלך. להתאים אותן לרוח הזמן. שלום אנג'לינה ג'ולי וברוכה הבאה אופרה ווינפרי. מבאס אותך? אל תתייאשי, שחור זה מרזה.
תביני, אנורקסית בת 30 פלוס זה מה-זה ניינטיז. וגם בולמית זה לא להיט. ביננו, בגיל הזה, עם הציפורניים המטופחות זה קצת חבל לדחוף אותן למעמקי הגרון, לא? לכי תדעי איזו חומציות תהרוס אותן.

לספר לכולם איזה ילדים מושלמים יש לך
זה רק מדגיש את זה שיש לך נשמה של סבתא'לה. וזה רק אומר שאת לא מבינה כמה אנשים אחרים משתעממים לשמוע איך הילדה שלך חכמה והילד שלך מפותח כל כך שהוא כבר סיים הארוורד והוא רק בן שנה ושבוע. להבדיל ממה שאת חושבת, סיפורי גאונות של ילדים שאינם פרטיים שלך, מעניינים אנשים אחרים כמו שמעניין אותם לשמוע מה אכל השר ישראל כץ לארוחת בוקר. זה לא מרשים אנשים – זה מייגע אותם.
וזה לא שאני מזלזלת באוצרות שלך. חס וחלילא! יכול להיות שהם באמת חכמים כמו כדורגלן ויפים כמוהו. אבל תתמודדי עם זה – הילדים שלך מעניינים אנשים אחרים כמו צ'ינצ'ילה דרוסה דאשתקד.

לשמור בקנאות על חולצות סוף מסלול
תתמודד עם זה נשמה – הצבא נגמר. החברים התפזרו, נסעו, חזרו, התחתנו, התגרשו, עשו ילדים ויש להם GPSוכרס קטנה. הגיע הזמן להיפטר מהחולצות המתפוררות האלה, עם הציורים המכוערים בקו רועד וסיסמאות שרק אתה יודע מה הן אומרות. ואם נהייה כנים, יכול להיות שאפילו אתה כבר לא זוכר מה זה אומר. אחרי הכל, עברו כל כך הרבה שנים. סביר להניח שהחולצות-סמרטוט האלה אפילו לא עולות לך על הכרס היום!
כן כן, זה נוסטלגיה. אני מבינה בהחלט. גם לי יש נוסטלגיה. אבל היא באלבום תמונות יא אידיוט! היא לא נרקבת לי בארון והיא לא במצב כל כך דהוי שהיא ראוייה להיות מצע להמלטה הבאה של החתולה.

לספר בדיחות גסות
אתה חושב שאתה מגניב, אבל אתה בעצם מביך את כולם חוץ מעצמך כי אתה לא קולט כמה שזה נראה דבילי. כבר שנים לא שמעתי בדיחה גסה שהיא גם שנונה וגם מצחיקה. מילא בדיחה גסה – אבל כשזה מגיע מגבר מגודל שחושב שאני אחד מהחבר'ה במילואים זה כבר פאטת רציני. כאילו, מה עכשיו? נשב ביחד, נעשה טוסטים על תנור ספירלה ונגרבץ? אין לך משהו יותר טוב לעשות?

לשכנע אחרים לחשוב כמוך
בגילך אתה כבר צריך לדעת שהחבר השמאלני שלך לא ישנה את דעתו כי אתה מטיף לו שארץ ישראל היא שלנו ורק שלנו. אתה גם אמור לדעת שלא יעזור לך לנסות לחנך נהגים אחרים בכביש – אלא אם מתחשק לך להיות הכותרת הבאה בעיתון: "פוצץ במכות נהג מחנך". אתה גם אמור להבין שלא משנה כמה אתה צודק – תמיד יהיה מי שיחשוב שאתה טועה. אתה יכול לכעוס עליהם, אתה יכול לריב איתם, אתה יכול לפתוח מלחמת עולם אידיאולוגית וליצור פילוג – זה לא יעזור לך. בסוף תהייה צודק אך בודד.

לדבר על מה עשיתם בצבא
זה ממילא כבר לא עדכני וזה בטוח כבר לא מעניין. אז רצת על הג'בלאות ואכלת אבק. כל הכבוד! אתה מאד מיוחד. כמו עוד איזה חמישה מליון ישראלים שעשו אותו דבר לפניך, אחריך ומצדדיך. אם אתה חושב שזה מעניין את החבר'ה במשרד אתה טועה. ואם אתה חושב שאשתך שתחייה מרותקת לסיפורי קורס הקצינים שלך – תחשוב שוב.

לפגוש חברה מהתיכון ולהגיד עליה שהיא הזדקנה
תסתכלי במראה. זה לא שאת בזמן הזה הפכת לבריטני ספירס הצעירה.

להגיד לבת הזוג שלך שהיא צריכה לרזות
כי אז היא עלולה להגיד לך שהגיע הזמן להיפטר מהשיער שצמח לך על הכתפיים ובאוזניים. כן, אחרי גיל מסויים גברים מצמיחים שיער בכל מקום חוץ מעל הראש. היא עוד עלולה להזכיר לך את זה.

לחמצן שיער
תתמודדו עם זה – אנחנו הגזע השמי וזה אומר שיש לנו שיער כהה. מי שלא נולד בלונדיני, שיעשה טובה לשורשים שלו וישאיר אותם כפי שהם. אין דבר יותר עלוב מלראות אשה מבוגרת מסתובבת עם רעמה צהובה פלורסנטית וגבות שחורות משחור מתנוססות בגאון ובקונטרסט מסנוור. אחותי, שיער כהה זה יפה. שחור זה מרזה. לכי על זה עד הסוף ותשאירי את הבלונד לשקופות מסקנדינביה.

הקרדיט למישהו אחר... אבל חמוד..

philia' - אמממ ס ל י ח ה ??
לא יכולה להתחבר באופן טבעי לכל הסעיפים. אבל לבלונד ולכמה אחרים. בחייאת אתה!
...ואם יש לי תמונה של בריטני די קרוב למיטה? אז מה :))
לפני 14 שנים
Fat Russian - אז קרטושקס'???? :)
לפני 14 שנים
בטי בום​(שולטת) - חייבבתי אותך ופופפפפ עבר לי.
א. יש לי ילדה מהממת
ב. הייתי מדריכת חי"ר
ג. הייתי באמת כוסית על
ד.רוצה לשמוע בדיחה גסה ?
ה.רוצה כפיות?
לפני 14 שנים
Fat Russian - ג. מי אמר שעכשיו את לא??
לפני 14 שנים
זרה מוכרת - 1. יש גבול לשקרים שאני יכולה לשקר. :)
2. גם אם יתפרו לי את ה... לפנים כוסית לא אהיה.
לא נולדתי כזו ולא אמות כזו. :)
3. פחחח ... הם הילדים שלי ! איך לעזאזל מישהו יכול
לצפות שמשהו קרוב למושלם יצא מהם ? :)
4. המממ... מה זה סוף מסלול ? בח"א המסלול היחידי
שהכרנו היה מהחדר למטבח :)
5. אז להפסיק לספר לך בדיחות גסות יקירי ? :)
6. אני לא חושבת... אז לשכנע אחרים לעשות מה...? :)
7. אם מישהו יודע מה עשיתי בצבא, אשמח אם יספר לי :)
8. לא פגשתי ולא מתכננת לפגוש. (לפחות יכולה לאמר
שעשיתי תיכון. היי. גם אטרקציה :))
9. בת הזוג שלי יכולה להישאר כפי שהיא. :)
10. שחורה זה נחמד, בלונדינית זה סקסי, שחורדינית
זה גבול !! :)

ותגיד .... באיזה שלב החייכנים שלי עיצבנו אותך ? :)


מתה עליך למרות חוסר המקוריות הנוכחית, כבר אמרתי ?
אז אמרתי :)
}{
לפני 14 שנים
Fat Russian - אמרת כן, נעלמת, גם כן, לא חוזרת לטלפונים, כבר אמרנו, אז זהו שאמרנו...
לפני 14 שנים
לילי ש' - זה לא מספיק שנון בשביל ערימת הפסימיות הצינית הזאת.
לפני 14 שנים
Fat Russian - לילי, את מוזמנת להכניס תיקו נים ולשלוח אותם לעריכה מחדש!!!

מאידך, אני מזמין אותך לכתוב ביחד טקס ציני מיוחד שיגובה בעובדות מדעיות במיוחד :)
לפני 14 שנים
לילי ש' - זה לא מספיק שנון בשביל ערימת הפסימיות הצינית הזאת.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י