כולם יודעים שיש טרנד חדש בעיר, באזז שרץ, התחיל במחתרת, למעט יודעי דבר ומובילי דעת קהל וכעת הפך לסוג של קאלט.
ההתחלה הייתה בבלוגים מחתרתיים, השוליים של הבלוגריים, אותה קהילה סגורה שהולכת לפני המחנה, מסמנת את הקצוות ולאט לאט התקדם לעבר המרכז. כך בפרסומות, כך בקולנוע ומשם עבר לעולם העיצוב והסטיילינג.
כול ינוקא בתחום ידוע שברגע שהפפארצי מחכים מתחת לבית..העובדה נקבעה..יש כוכב חדש בעיר.
עכשיו בנימה אישית, חלקכן ירטנו יצקצקו מתחת לניצי השפמפם (טוב, לא שאתן מזניחות, הן פשוט צומחות מהר יותר מקצב המריטה)
שוב טיפטיפה, המגלומן שכח לקחת את הכדורים והוא עומד להתחרע עלינו עם פוסט אגו מניאקי משעם . אז זהו שלא.
אני מדבר על ארטיק מנטה. טוב כדאי שתמחקו את הבעת האכזבה מהפרצוף..אני לא מתכוון לחומץ פרווה שמתחזה לארטיק שמוכרים היום.
אני מתכוון לארטיק קרח..כזה שמוצצים ומוצצים והארטיק הירוק מלבין אט אט עד שנשארים עם הקרח.
הארטיק הזה הוא טעם של קייץ, רענן ומדהים. בתחילה הוא נעלם מהרשתות, אח"כ מהמכולות , עד לפני כמה שנים היה אפשר לקנות אותו בים, בעיקר בפרישמן וחוף ירושליים ולאכזבתי גם משם הוא נעלם ואת מקומו החליפו ארטיקים בטעמי קלקר.
אז ככה, לפני שנה התחלתי לייצר את הארטיק המקורי, החברים התלהבו מזה התלהבו, היו מוכנים להשקיע. הלכנו על זה, לקחנו מפעל ארטיקים ישן בבת-ים והתחלנו לייצר. בהתחלה מכרנו כמויות קטנות רק לקייטרנג מובחר (חבר) אח"כ שלחנו חבילות ליחצנים, המגה ברים הגיעו כבר לבד, מסעדות נחשבות הגיעו גם הם. משבוע הבא אפשר יהיה לקנות אותם בחוף המתופפים. לאן שלא תלך מדברים על המנטה האלוהי הזה.
המפעל כבר קצת קטן עלינו..כושר היצור שלו מוגבל ואנו מחפשים מפעל מודרני שייצר את כול הטעמים של ארטיק הקרח המקורי.
בשבוע הבא אנחנו מעלים קמפיין מדליק שיצית את ת"א ושנסטלה תוכל את הלב ותדחוף את הארטיק נסורת שלה לגרון של בעלי המניות .
והסלוגן "תמצוץ ותרגיש את הקרח" נו.... ולתפקיד המגישה בחרתי פולניה שבע דורות אחורה..פשוט שתזדהה עם ההטקסט. אמינות זה דבר חשוב.
טיפטיפה הולך להוליווד
לפני 14 שנים. 20 במאי 2010 בשעה 18:24