בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משורה יציל רק המוות

נרקוטימן
לפני 13 שנים. 25 באוגוסט 2010 בשעה 19:18

היום בצהריים קרוב לשעה שתיים (זו האמת וזו לא אשמתי שזה סתם מתחרז) בסיס צבאי .שבעה גברים גיליים שונים ובחורה אחת בערך בשנות השלושים . חם עד רותח, קסדות הבטיחות הצהובות רק מוסיפות ואין מיזוג כי הפרוייקט עדין בבניה וזו בדיוק סיבת הביקור. הפרוייקט תקוע, לא זז וכולם מאשימים את כולם. קבלן הבינוי את קבלני המשנה, קבלני המשנה את האדריכלית, האדריכלית את קבלן הפיקוח וקבלן הפיקוח את משרד הבטחון וכאמור חם חם מאוד וגם משעמם ומאוד צפוי כי בכל פרוייקט איפשהו לקראת שלב הגמר כמו במחזה יווני בו כולם מאשימים את האלים גם פה מתקיימת סצנת האשמות וגילגול האחריות וכולם יודעים וכולם מכירים וכולם משחקים את המשחק. אבל זה לא הסיפור זה הרקע.
הסיפור הוא האדריכלית,הזונה נראית טוב, סקסית חכמה וכל הזמן מנסה לרצות את כולם. איתי היא בעיקר פלירטטה, עשתה לי עיניים,צחקקה וכאלה. פנטזתי איך אני קושר אותה עירומה לפיגום ומצליף בה בצנור חשמל בעוד כל בעלי המקצוע עומדים במעגל ומטיחים בה את מררתם והיא גונחת וצועקת "מי קולפה מי קולפה" (שאוהבת הפירה תתרגם לכם) . אז אני דורש ממנה להשתין על תוכניות המבנה ולקינוח היא רוכנת על ארבע ועוברת מבעל מקצוע אחד לשני עד שהיא משלימה את מעגל המציצות. (סטאלג למשרתות)

היות והייתי בטוח שהבחורה נשלטת או לפחות יש בה פוטנציאל כשיצאנו לכוון הרכבים שאלתי , התרסתי "את כלבה" את תשובתה אספר בפוסט הבא.

ורק לצורך השלמת ההשכלה, איך אתן \ אתם \ אתמן הייתם מבררים את נטייתה

טיפי נועל את המשרד ויוצא לכרך.

ג'ינג'ית - שיפוצים שמיפוצים...ספר כבר מה היא ענתה
לפני 13 שנים
philia' - נכון שסיכמנו שאתה לא מספר לעולם מה אני עושה ומתי? ובטח ובטח לא קורא לי בשמות תואר, פאר והדר?

אוהבת אותך עדיין יותר ויותר עם כל רגע שעובר!

}}{{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י