לפני 16 שנים. יום שלישי, 16 בפברואר 2010 בשעה 3:56
גשם!
מחק את מגעו מבשרי
גשם!
נקה את גופי
גשם!
החלף את ריחו מאפי
גשם....
שטוף את עיניי מדמעות
גשם...
חבק אותי בזרועות אוהבות
במקום החיבוק שנלקח
במקום הגוף שאותי נטש
גשם רד!
שאוכל להמשיך הלאה בלעדיו
שאוכל לרפא את ליבי מפצעיו
העצב עוד לא נפסק
ואני לבדי עכשיו
ובחוץ השמש זורחת
צוחקת לי בפנים
ואני לא מרגישה את חומה ואורה
קר לי עצוב לי
בודדה

