לפני 16 שנים. יום ראשון, 21 במרץ 2010 בשעה 6:32
לכול חבריי הפאגאניים שיהיה לנו חג אוסטארה שמח
בורכה השבה שמש להאיר את עולמינו
תודה לחושך שליווה אותנו עד היום
blessed be
[/img]
לכול חבריי הפאגאניים שיהיה לנו חג אוסטארה שמח
בורכה השבה שמש להאיר את עולמינו
תודה לחושך שליווה אותנו עד היום
blessed be
[/img]