לפני 15 שנים. יום רביעי, 11 במאי 2011 בשעה 9:33
מה עכשיו?
סיימתי באמת סיימתי את התואר ועוד בממוצא של 85
אז עכשיו מה? נגמרו החיים הסטודנטיאלים וצריך להתחיל סו קולד חיים אמיתיים
ואני? כול מה שאני רוצה לעשות זה לחזור לתמימות שהיתה לי לפני חמש שנים לאגם לנופים שבצפון לבירה בפאב השכונתי ולשקט.....
למרות שלא הייתי מחליפה שום דבר
ולמרות הגעגועים אני כול כך מאושרת 😄
מחכה כבר לשישי יאללה למסיבה
אוהבת אותכם (ובמיוחד אותך אהוב שלי)
דארקי}{

