לפני 15 שנים. יום רביעי, 18 במאי 2011 בשעה 13:51
אל תשאלו למה
אני לא אגיד
פשוט
פשוט בא לי לקלל
אז
כוס על אמאמאמאמאמשלהם שיילכו להיזדיין ינעל דינק כוס עמק למה להיות סתם קרציות למהההההה????? שימצצו להם את הדם כמו שהם מוצצים לנו!!!!!!
@#$*(%&*$!%@$&^(!#%&@%(^*%"}^*!$#_Y^!#$*"@^$_$ ^"(%}^&*}$%^! &^$# !$^}!#$%#$(%!$@
סעעעמממממממקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ולא זה לא על אף אחד מהאתר או מהקהילה הבדסמית
שלכם דארקי במצב רוח מאוכז וכועס למדי

