לפני 15 שנים. יום שני, 27 ביוני 2011 בשעה 15:16
וכניראה שלא
נקודת האור בחיים שלי זה הוא
וזה גם לא העבודה
וזה גם לא החברים
זה מה שמפחיד אותי אין סיבה אמיתית לכך שאני עצובה אני פשוט עצובה
יהיה טוב.....
וכניראה שלא
נקודת האור בחיים שלי זה הוא
וזה גם לא העבודה
וזה גם לא החברים
זה מה שמפחיד אותי אין סיבה אמיתית לכך שאני עצובה אני פשוט עצובה
יהיה טוב.....