לפני 15 שנים. יום ראשון, 14 באוגוסט 2011 בשעה 16:22
בא לי פשוט לצרוח
אבל תכלס שמסיימים לצרוח מגלים שכול מה שעשיתי זה לבזבז אוויר והבעיות נשארות אותו הדבר.
הורים, כסף, דיכאון
השילוש הקדוש
מזל שיש לי אותו שמחבק אותי בלילה

