לפני 15 שנים. יום שישי, 26 באוגוסט 2011 בשעה 6:36
הלונה פארק הרבה יותר קטן ממה שאני זוכרת. הרכבת שדים שהפחידה אותי בטירוף כילדה ממש לא מפחידה האנקונדה חמודה בהחלט הפחידה קצת אבל שסוף סוף אזרתי אומץ לעלות על הרכבת הישנה המתפרקת המפחידה באמת אני מגלה שתקנו אותה וזה סתם רכבת מעפנה עכשיו. אבל מה שחשוב הייתי על הספינת פירטים איזה שבע פעמים.
וכמובן זה לא היה יום כזה מושלם אם לא היה לי אותך לידי אהוב שלי רד ליף תודה על יום מדהים אתמול♥ ♥ ♥

