לפני 15 שנים. יום ראשון, 18 בספטמבר 2011 בשעה 15:41
ולא תודה על האינפקציות והבלגנים
היום אחרי שנים רבות (עשיתי אותו בגיל 16 לדעתי אז 12 שנה ככה)
הורדתי את העגיל בפופיק
דלקת אחת יותר מידי
נמאס לי
הגיע הזמן להמשיך הלאה
גם ככה אני יותר בחורה של קעקועים ;-)

