לפני 15 שנים. יום שלישי, 29 בנובמבר 2011 בשעה 14:27
אחר כך לא הבנתי
ובכלל לא קישרתי בהתחלה שזאת יכולה להיות את....
ובסוף שגיליתי הדמעות התחילו לזרום.
לא הכרתי אותך לעומק נכון אבל ממה שראיתי היה רק מה לאהוב, עצוב לגלות דברים כאלה בטח מתוך הסטטוסים בפייסבוק.
כאב לי לשמוע שזאת את. תמיד ניראת לי מישהי שהייתי רוצה להכיר יותר מקרוב.
מקווה שמצאת קצת שקט עכשיו
תנוחי על משכבך בשלום
}{

