לפני 14 שנים. יום שישי, 23 במרץ 2012 בשעה 11:53
שלושה ימי מגרנה+ בחילות= חוסר תאבון וחוסר באכילה
שלושה ימי מגרנה +בית מרקחת שלם= מגרנה עברה
מגרנה עברה+שלושה ימים ללא אוכל= רעב מטורף שבא דווקא שהתחלתי לנקות וסיימתי אותו בלרעוד מרוב רעב אבל משום מה להפסיק לנקות ולאכול רגע לא היה ניראה לי הגיוני......
דארקי מנסה להתאושש מהרעידות של הרעב אחרי שאכלה ולהתארגן ללכת לאסוף את רד ליף
העיקר הבית נקי :)

