לפני 14 שנים. יום שני, 26 במרץ 2012 בשעה 14:22
תגידו לי אם אני סתם נעלבת
אבל שכול העובדים מקבלים מתנה לחג תלושים בסך 400 שקל
ואני מקבלת בקבוק יין
למרות שאני עובדת שם רק חצי שנה
זה לא קצת מעליב?
תגידו לי אם אני סתם נעלבת
אבל שכול העובדים מקבלים מתנה לחג תלושים בסך 400 שקל
ואני מקבלת בקבוק יין
למרות שאני עובדת שם רק חצי שנה
זה לא קצת מעליב?