לפני 14 שנים. יום רביעי, 9 במאי 2012 בשעה 20:17
מישהו צריך להמציא ג'יפיאס ידידותי לפאגנים שכמו שיש אפשרות לבחור לא דרכים לא סלולות ולא מעבר לקו הירוק אז גם לא דרך בני ברק זה היה חוויה מפחידה חחחחחח
מישהו צריך להמציא ג'יפיאס ידידותי לפאגנים שכמו שיש אפשרות לבחור לא דרכים לא סלולות ולא מעבר לקו הירוק אז גם לא דרך בני ברק זה היה חוויה מפחידה חחחחחח