לפני 14 שנים. יום שבת, 19 במאי 2012 בשעה 16:20
בני מחזור ח מבית הספרxxxxxxx היקרים
לא סבלתי אותכם ביסודי
לא סבלתי אותכם בחטיבה
לשמחתי לא הייתי צריכה לסבול אותכם בתיכון
ואתם יודעים מה גיליתי?
שאני גם לא סובלת אותכם בכנס המחזור
שלכם
דארקי

