לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Phases of the Moon

Oh, moon of transformation, My spirit sings of change.
For I have danced the rhythms Of the thunder and the rain.
I have filled with laughter,Ridding my heart of pain,
Embracing all the healing of Emergence without blame.
I have bathed in sunlight,I've ridden on the wind,
I have learned the lessons Of becoming my best friend.
Mold my path with gladness,As my vision comes into me,
Taking root in the present Bcoming tangible reality.

darksome night and shinying MOON, balance of the dark and light
hearken ye awitches rune as we performer our secret rite
לפני 14 שנים. יום שני, 20 באוגוסט 2012 בשעה 11:39

אני מתחילה להצטער שהסכמתי לעבודה הזו כול כך מהר

לפני שנסעתי ליוון הודיעו לי שמהקום עבודה שהייתי אמורה להתחיל בו בספטמבר לא רלוונטי

נסעתי בחשש שלא יהיה לי איפה לעבוד ושחזרתי לארץ תוך יום כבר היה לי ראיון עבודה

אני מהפחד שלא אמצא משהו אחר פשוט קיבלתי אותה 

וזה בגן ילדים של עירייה.... בלי טיפה של גמישות עם חניקה של הילדים מרוב פעילויות וגירועיים ובלי יכולת להכניס טיפה מעצמך לתוך העבודה. 

הכול מתנהל שם בלחץ ופשוט ניראה לי שלא תהיה הסביבת עבודה הכפית שאני רגילה אליה. 

קיצר

בעעעע

מה עושים עכשיו? 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י