לפני 13 שנים. יום שלישי, 1 בינואר 2013 בשעה 12:35
אני חושבת שאני צריכה להתלונן יותר אולי ככה דברים טובים יקרו
כמו אתמול בלילה נגיד ;)
אולי אם אני אתלונן שאין לי מליון דולר גם זה יקרה.....
אחחחח איזה כיף זה להתעורר ככה

