לפני 13 שנים. יום שני, 31 בדצמבר 2012 בשעה 12:53
אני חושבת שצריך להוציא חוק חדש שאת הסליבסטר חוגגים רק בסופי שבוע או שיש יום חופש למחרת...
שלכם
היילו
שהדבר היחידי שהיא תראה הלילה זה את הסדינים כי מה לעשות עובדים מחר.....
בטי אני חושבת שאני מעלה חום ואני לא מרגישה טוב כול כך תופס?

