לפני 13 שנים. יום רביעי, 9 בינואר 2013 בשעה 12:39
הלך לאיבוד!!!
הכוח לנקות
למוצא הישר מובטח חיבוק
היילו שהבית שלה במצב גרוע ביותר אבל מה לעשות אין כוח לנקות
מותר להיות ממורמרת לפעמים.........
למה אני עדיין מתגעגעת אליך כול כך ? למה עדיין כואב לי כול כך בלעדיך? מתגעגעת לאיך שנגעת בי שדיברת אלי מתגעגעת לחיבוק שלך אוף .....

