לפני 13 שנים. יום רביעי, 9 בינואר 2013 בשעה 15:41
הבעיה עם הויפאקס שאני מרגישה לפעמים שאני ממש רוצה לבכות אבל אין לי דמעות :\
בנימה חיובית יותר הבית נקי התקלחתי ואכלתי מרק חם וטעים
הבעיה עם הויפאקס שאני מרגישה לפעמים שאני ממש רוצה לבכות אבל אין לי דמעות :\
בנימה חיובית יותר הבית נקי התקלחתי ואכלתי מרק חם וטעים