לפני 13 שנים. יום שני, 4 במרץ 2013 בשעה 20:01
הלוואי ואגיע כבר למקום הזה שבו כול פעם שאני חושבת שעשיתי טעות אני לא אתכווץ ואחכה לראות עד כמה זה יכול להדרדר עוד יותר.....
תודה שאתה מביא לי החלמה למקומות הכואבים ומראה לי איך יכול להיות אחרת....
אני אוהבת אותך

