שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המילים השקטות

Pure Silence
לפני 13 שנים. 11 במרץ 2011 בשעה 15:36

בתקופה האחרונה אני שמה לב לשינויים החלים בי. שינויים לטובה. איזון,רוגע,הכלה,הבנה, התסכלות על התמונה הגדולה.
דווקא איתו אין צורך בהרבה מילים, האינטליגנציה הרגשית בינינו גבוה והסתכלות על דברים שונים היא כמעט זהה.
אני מגלה שדברים חדשים שעבורו הם מובנים מעליו (הרי הוא בעל יותר ניסיון וותק ממני) ואני כל פעם מופתעת מחדש.
אך כשמגיע מקרה שאני לא שמה לב אני חוזרת להתנהגות הישנה, אותה ההתנהגות שניסיתי לשנות,לשפר אותה ההתנהגות שחשבתי שהתשחררתי ממנה. כשהיא צצה אני נחרדת, מרגישה שזה לוקח אותי כמה צעדים גדולים אחורה, מפחדת לאבד את כל מה בניתיי והשקעתי בו עד עכשיו. במיוחד נחרדת שזה פוגע שאנשים אחרים. כל חיי הייתי מוכנה להקריב אתעצמי תמיד, העיקר שהאנשים האחרים לא ייפגעו. כרגע אני מחפשת את הפתרון לבעיה הזו.
=================================================================
טוטאליות.
לא מזמן הבנתי אתה הפן שלם של המילה הזו. גם במובן של שליטה, גם במובן של זוגיות, עבודה, לימודים..הכל. הבנתי שאני תמיד שם כולי בתוך זה וכל דבר שאני עושה אני עושה אותו באופן טוטאלי והכי טוב שאני יכולה.
כשאין באפשרותי לתת, לעזור עקב חוסר אונים או נסיבות אחרות החוסר הבטחון שלי עולה. במיוחד אםה הנסיבות כאלה הם בגלל שהאנרגיה שלי הייתה מוכוונת לכיוון עצמי והשקעה בעצמי כגון לימודים. אין מה לעשות אני נאבקת בדחף של סוג של ביטול עצמי - לא בכוונה- כי אני יודעת שאני אסבול לבין השקעה בעצמי ובחיים פרטיים שלי.
הטוטאליות עבורי היא ברכה וקללה. הרי לא פעם נתקלתיבאנשים שאינם יודעים להעריכה אך כיום אני מסובבת אנשים שכן וזה עושה לי טוב וגם רע. הרע הוא בקבלה. קשה לי לקבל, קשה לי לקבל שיש לי זכות להגיד לא, שיש לי זכות לעשות סדר עדיפויות, קשה לי לקבל את הקבלה שלהם כי אני פשוט לא יודעת איך להכיל אותה.
=======================================================
עקב ניסיון חיים כזה או אחר לצערי/שמחתי אני יותר בוגרת לגילי משאר בני גילי. זה יתרון אדיר בשיחות,עובדה, הכרות עםאנשים אך מצד שני שלהמטבע דברים שאני כיום בשלה להם הגיל לא מאפשר לי לממש אותך.
הדבר גורם לי לתסכול רב ולפעמים לחוסר תקווה.
======================================================
המשך יבוא....(אולי)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י