אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללא מילים מיותרות

הא ודא, אני ומה שביניהם.

*ראוי לציון - הדברים שאני מעלה בדר"כ נכתבו זמן מה אחרי ההתרחשות האמיתית... ככה שבדר"כ הם כבר לא אקטואליים במיוחד =) חוץ מאולי משהו אחד או שניים...
לפני 14 שנים. 6 במרץ 2010 בשעה 16:24

אני רוצה לתפוס אותך. אני רוצה לבעול אותך באגרסיביות.
אני רוצה להפשיט אותך בגד אחר בגד, עד שתישאר עירום לגמרי. ואז מתחשק לי ללטף אותך. ללטף לך את הלחיים, את הראש, את החזה, את הגב. ללטף לך את הצוואר, ללטף לך את הירכיים, את התחת, את הזין. ללטף כל סנטימטר וסנטימטר בגוף המפתה הזה שלך, בגוף הזה שבעצם שייך לי עכשיו. ואז אני אמשוך אותך למקלחת, אעמיד אותך מתחת לזרם המים. בהתחלה הם יהיו קרים קרים, ואתה תרעד ותשקשק ותתחנן שאחמם אותם. ואני אמשיך באכזריות, שתדע שאני זו שמחליטה אם יהיה לך חם או קר. ואתה תרצה לחבק את עצמך, אבל אני לא ארשה לך.
ורק כשאראה שאתה באמת מתחנן, ובאמת מבין כמה אתה שייך לי, אחמם את המים. ואוי לך אם לא תודה לי על הנדיבות הזו. ואז תתמתח, כדי שאוכל ליהנות מהמראה של הגוף העירום שלך, הדק והמעוצב יפה כל כך. ואתה תעמוד על הברכיים, כדי שאוכל לחפוף לך את השיער, ולסבן לך את הגב והחזה, כי אתה גבוה לי מדיי. וכשאסיים תעמוד שוב, ואז אסבן לך את הרגליים, כמו שמסבנים כלבלב אהוב. אני אשפשף כל סנטימטר שלך היטב, שתהיה נקי ומצוחצח. וכמובן שלא אפספס את ההזדמנות לשפשף את הזין שלך, הרי גם אותו צריך לנקות היטב ולהכין לשימושי, אתה יודע. ואתה תעצום את עינייך, תפלוט אנחה קטנה של עונג ותתמכר למגע שלי. אבל אני לא אתן לך להגיע לסוף, רק אתן לך להתמתח למלוא האורך, ואז אשטוף מעליך את הסבון והשמפו. אתה תהיה כלבלב כל כך נקי וריחני, שכל הכלבות ירצו אותך. אבל אתה תדע שאסור לך להתקרב אליהן, כי אתה שייך לי.
ואחרי שאסיים לנקות ולנגב אותך היטב, אקח אותך שוב לחדר השינה. אשכיב אותך על המיטה, על הגב ואשב לידך ואסתכל על הגוף העירום שלך שוב. אני כל כך אוהבת להסתכל על הגוף שלך, כי הגוף שלך כל כך מוצא חן בעיניי. ואז, ישובה רחוק ממך, אתחיל לשחק עם עצמי, כשאני מביטה בך. ואתה תסתכל עליי, ותתגרה, וכל כך כל כך תרצה לגעת בי גם, אבל אני לא ארשה. ואני אשפשף את עצמי, ואלטף, ואלוש, וארעד, ואגנח, ואיאנח, וארעד, ואמשש ואמתח. ובו זמנית אני אביט בך, אנעץ בך עיניים רעבות, חודרניות. עד שיימאס לי, ואז אתפוס אותך, וארכב על הפה שלך, אתחכך בו, ואנצל אותו ואשתמש בו להנאתי האישית. ובכלל לא יעניין אותי אם זה נעים לך או לא, אם זה כואב לך או לא, אם זה משפיל אותך או לא. כי זה לא חשוב. מה שחשוב זה אני, מה שאני רוצה, האורגזמה שלי. וכשאגמור אני אצמד אליך, שתרגיש את האורגזמה שלי, שתדע שאתה צעצוע המין הפרטי שלי. אחרי שאנוח קצת, ארצה להשתמש בך עוד, כלבלב שלי. אז אשלח אותך לשים קונדום. מהר. ואז כשתחזור שוב למיטה, ותשכב על הגב בהכנעה, כמו הכלבלב הטוב והממושמע שאתה, אני אטפס עלייך שוב. ואז אתחכך בך עד שתהיה קשה מספיק עבורי, כי אתה צריך אותי על מנת להתקשח. ותוך כדי שאני מתחככת בך, אלחש לך באוזן ואזכיר לך כמה שאתה שייך לי, וכמה אתה צריך אותי, וכמה אתה רוצה אותי, ואיך אתה משתוקק עכשיו שאכניס אותך לתוכי, איך אתה צריך את זה, כל כך כל כך צריך את זה. וכשהעיניים שלך כבר יעצמו, ואני אזהה את המבט הזה של תשוקה טהורה, של צורך כל כך גדול שאתה לא יכול להביע אותו במילים, אז אתבע אותך. אז אתפוס אותך, ואכוון אותך, ואחדיר אותך לתוכי. ואני איאנח, ואתחיל לרכב עלייך, ואגנח, ואשרוט אותך מרוב הנאה. יהיה לנו כל כך טוב, כל כך מענג. ואני אקח את הידיים שלך ואניח אותן על הישבן שלי, כדי שתתפוס אותו ותרגיש איך הוא עולה ויורד מעלייך, תוך כדי שאני בועלת אותך, מסמנת אותך, הופכת אותך לעוד יותר שלי. ואתה לא תוכל לעצור את עצמך יותר, ותגנח כמה טוב לך, וכמה אתה שייך לי, וכמה אתה מודה לי על שאני משתמשת בך על מנת לענג את עצמי. וכשאתעייף, אעבור לשכב על הגב, ואכריח אותך לטפס מעליי ולהמשיך את המשגל עבורי, ואתה תעשה את זה ברצון, כי כל כך תצטרך לחזור ולהיות שוב בתוכי, תצטרך להרגיש את הירכיים שלי נכרכות סביבך, נועלות אותך ביניהן. ואתה תמשיך עוד ועוד, עד שלא תוכל לעמוד בזה יותר, ותגנח את השם שלי, כי אתה יודע שאתה חייב לומר את השם שלי כשאתה גומר, על מנת שלא תשכח שאם גמרת זה רק בזכותי, ורק כי אני הרשיתי לך. ואתה תרעד עוד ועוד, בצורה הכל כך מלהיטה הזו, תוך כדי שאתה נכנע לגלי העונג של האורגזמה שלך. אני כל כך אוהבת לראות אותך גומר. וכשתירגע, אשלח אותך להתנקות היטב, ובינתיים אתכרבל בתוך שמיכת הפוך שלך ואירגע. כשתחזור, כנוע, נינוח ומנומנם, אקח אותך אליי, וארשה לך להתרפק עליי, ולעצום עיניים. עד שנירדם ביחד. וגם כשתישן, תדע שאתה שלי. רק שלי.

בלוסום​(לא בעסק) - גררר... מיאוווו! :P
לפני 14 שנים
חתול צללים​(לא בעסק){Cypris} - ישמור אותי האל מפני המתחלפות :)
לפני 14 שנים
Cypris​(מתחלפת){חתול צללים} - ישמרו אותך המתחלפות מפני האל P=
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י