צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Surfin' TLV

בעיקר זוכר ימים עם גלים גבוהים במיוחד, סערות וסופות שבאות והולכות - חי אותם!
לפני שנתיים. 20 בינואר 2022 בשעה 10:10

הייתי ילד של כיכר דיזנגוף. גרנו לא רחוק משם ברחוב  א.ד גורדון שזה הצפון הישן מול קולנוע שחף והמרינה , ככה שהחיים שלי התחלקו בין גלישה בהילטון לאלכוהול בכיכר שהיתה אז מוגבהת וסליזית לגמרי, עם אלכוהול סמים וקטטות , כל הפריקים של ישראל התאחדו בכיכר בכל הגילים והגילות.

מעבר להיותי מתבגר חרמן וסטלן אהבתי לקרוא פילוסופיה בחנות הספרים הזאת  באלנבי על גאולה ובעוד כמה חנויות של פעם שכבר אינן קיימות, בזמן הזה פילוסופיה היתה מגנט כוסיות אולטימטיבי,  היום מרצדס פורשה או פלוגר עם יהלום בקצה.

בפינה עם בן גוריון נדמה לי היה בר שנקרא הבר-האדום , הסיבה שקראו לו כך היתה כי כל היושבים הבוהים והמאוננים בשירותים שם היו סוציאליסטים, כולם בעלי דירות אבל סוציאליסטים. הטיפו לטובת הכלל אבל דאגו לתחת שלהם אוסף של זקנים חרמנים ומתנשאים. אהבתי ללכת לשם כי האחיין של הבעלים זוהר ז"ל היה חברטוב שלי גולש בחסד עליון ובכלל אחלה בנאדם, והוא היה מוציא לנו מהבר בירות גולדסטר וודקה קפואה וטוסטים.

ישבנו שם יום אחד ובפינת הבר ראיתי את האחד והיחיד הדגול מכולם ה"ה אדם ברוך זה עם הקסקט הנצחי שמתחתיו עולם ומלואו. הוא ישב עם הבן הקטן שלו על הבר ואכלו המבורגרים, ההורים שלי בחיים לא הוציאו אותנו למסעדה ובטח שלא לבר, איך קינאתי לא יכולתי להוריד מהם את העיניים, אבא ובן  על הבר.

שנים אחרכך כשקניתי את הדירה הראשונה שלי ברחוב אורבך פינת דרך אילת ממש מול מסעדת קרן ז"ל , אז זה היה איזור של נגריות ומוסכים , מועדונים כמו למון וכל מיני מסעדות רומניות , פגשתי את אדם למטה באיזה מזנון של פועלים שצמוד אליו היה בית כנסת שאדם החזיק וניהל בהתנדבות ועל חשבונו.

סיפרתי לו את הסיפור על הבר האדום והבנאדם התחיל לדמוע לי מול העיניים,התרגש . מאז היינו נפגשים מדי פעם קפה סיגריה ושיחה על החיים כמו שרק הוא יודע , והוא יודעעעע.

אהבתי אותו מאוד.

כמה בכיתי כשהוא נפטר.

ותמיד נזכר במילים המדהימות שלו 

אדם ברוך זצ"ל

1945-2008

 

 

 

PrincessButtercup - פילוסופיה היא עדין מגנט לכוסיות.
כוסיות חופרות 🙂
לפני שנתיים
O resschef​(שולט) - כשזה בא עם לוק היפי,שרוואל גיטרה,שאכטה,ערק, ושבועיים בלי מקלחת .....מושלם
לפני שנתיים
SpiritBird - לרגע חשבתי (בגלל קרן) שהפעם חיים כהן יצוץ. אך הניחוח המקומי התעלה יותר. ואפילו לא הזכרת מי הילד המפורסם לימים. אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי
לפני שנתיים
O resschef​(שולט) - עידו
לפני שנתיים
SpiritBird - כן נו. אני יודעת את זה. כנראה שגם אתה כאמור.
לפני שנתיים
O resschef​(שולט) - תודה רבה על הטיפ עם התמונה זה עובד
לפני שנתיים
asset​(נשלטת) - כיף להסתובב איתך בתל אביב :)
אורבך פינת אילת, עדיין מוסכים ונגריות, כלום לא השתנה. רק אנחנו.
לפני שנתיים
O resschef​(שולט) - והמושבה האמריקנית.... המון בניה. כשגרתי שם זה היה מחנה פליטים
לפני שנתיים
asset​(נשלטת) - אל תספר לאף אחד אבל זה עדין...
לפני שנתיים
O resschef​(שולט) - חחח יש לי כמה מסלולי טיולים טובים בעיר. גינות סודיות ספסלים שהם בעצם שערים ליקום מקביל וכאלה :)
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י