ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Surfin' TLV

בעיקר זוכר ימים עם גלים גבוהים במיוחד, סערות וסופות שבאות והולכות - חי אותם!
לפני חודש. 8 באפריל 2024 בשעה 15:26

הא האישה הנשלטת הקלאסית  המושלמת בשבילי. לקשור חזק רק בלי גאג כדי שתצחיק אותי.

ככה לפחות חשבתי שנים ארוכות,!

זאת שתמיד צריכה חיזוקים , שבטוחה שהיא סתומה ומכוערת, שאף אחד לא רוצה אותה,  שיש לה ראש ענק (שמסתיר את המאחורה לנהגי המוניות של מנהטן), דימוי גוף אסוני , שהיו לה יחסים מורכבים עם אבא שלה הגנרל הרפובליקני שהיה במרינס ושונא מיעוטים, שתזדיין עם מנצח פייק רק כי קוראים לו המאסטרו, וגם עם כל אחד שיפתח לה דלת או שיהיה נחמד אליה באיזה בר באפר-איסט .

איליין כזאת, לא מודעת לאיך שהיא רוקדת ביזארית במסיבת חברה, שתנוצל מינית על ידי רביי כלשהו ולא תבין את זה עד שגם הנכד שלו טרום בר מצוה יתקע בה לשון, שתשתכר רק כדי להיות נחמדה לשאר העולם. שכל כך רוצה שיאהבו אות עד שהיא נתקעת עם  3 לוזרים (קריימר ג'רי וג'ורג' למתקשים) לכל החיים ואפילו יושבת איתם במעצר , בפרק האחרון.

ולמה אני מספר את כל זה ....כי היום משדרים (אחרי הבכורה אתמול באמריקה) את הפרק האחרון בהחלט של "תרגיע" המופתית, עונה 12 של לארי דייויד שכתב יחד עם סיינפלד (מתומכי ישראל הגדולים ביותר של ימינו , שגם זה משהו בין כל השפנים היהודים המסריחים של הוליווד) את סיינפלד האלמותית  והבנתי שהם מתאחדים היום לסופר- גראנד -פינאלה מהגיהינום, רוצו לצפות !

ועוד משהו קטן: היה פרק שלאיליין ברחה הפיטמה  בצילום שלה לכרטיס ברכה לטנקס גיבינג ששלחה אותו לכל מי שמכיר/ה אות בערך... בסצינה מאדרפאקרית שהעמידה לי תזין כמו טיל 

מצד שני כל דבר מעמיד לי וכל מי שמכירה אותי יודעת  😄 סוג של ברכה 

 

Huginn​(שולט) - 🥲
לפני 3 שבועות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י