סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך הפכתי לעבד

לפני 16 שנים. 8 בספטמבר 2007 בשעה 21:11

מבעד לגלי הרדיו ברכבי נשמעה ההודעה הבאה "בעקבות תאונת שרשרת כביש אחד לכיוון ת"א עמוס מאוד לתנועה החל מגני סחרוב". מצוין חשבתי לעצמי, זה בדיוק סוף מתאים ליום המגעיל שהיה לי היום בעבודה ועכשיו כבר 8 בערב, מתי כבר יגמר היום הזה לעזאזל??
החלטתי כי אין טעם להיכנס לפקק הנוראי הזה ושעדיף לי לעצור באיזה מקום כאן בירושלים לשתות משהו ובעוד שעה לנסות ולהתקדם לביתי בכיוון ת"א. לאן אלך ? העיר הזו נראית כ"כ דתית ומיושנת, ואז נזכרתי כי אחד הירושלמים שעובדים איתי אמר לי פעם שבגבעה הצרפתית יש מקומות יותר טובים אפילו מאשר בת"א. זה בדיוק הזמן לבדוק את זה חשבתי לעצמי ותוך פחות מ 10 דקות מצאתי את עצמי בפתחו של מקום שכל קשר בינו לבין באר תל אביבי מבחוץ לפחות הוא רק השלט בכניסה, החלטתי בכל זאת להיכנס ובאמת המקום היה נראה כבר תל אביב טיפוסי. פילסתי את דרכי אל הבאר ופתאום מבעד לענני העשן ראיתי אותה, יושבת לבדה על הבאר, מעשנת במין צורה סקסית ולוגמת את המשקה שלה. היא הייתה נראית כמו מיליון דולר.
שיערה הבלונדיני הארוך והגלי ממש זעק אלי מתוך החשיכה, גופיית הפסים הלבנה שלבשה וחצאית המיני השחורה הקצרצרה אשר הביטה מלמעלה על נעלי העקב שלה ממש הפנטו אותי. אולי הערב לא יהיה כל כך מבוזבז חשבתי בליבי והחלטתי לגשת אליה.
שלום לך אמרתי, אני עידן אפשר לשבת כאן? שאלתי. היא הביטה אלי כמו בוחנת אותי מכף רגל ועד ראש והנהנה, כן למה לא אמרה אני טלי נעים מאוד.
לאחר שיחה קצרה הבנתי שהיא ירושלמית ושהיא תקועה כאן בעקבות התאונה. הייתי אמורה להגיע לנתב"ג לאסוף את חבר שלי שהגיע אבל הודעתי לו שיסתדר לבד אני לא הולכת לבזבז שלוש שעות נסיעה בפקקים. הוא כבר יבוא אלי מחר בבוקר, בינתיים ישן אצלו בדירה בראשון לציון. טוב.... אז יש לה חברה והיא דאגה להודיעה לי חגיגית על כך חשבתי בליבי, כנראה זיון לא יצא לי אבל לפחות אעביר את הזמן בכייף עד שהכביש קצת יתפנה חשבתי לי.
ופתאום לאחר שתיקה מעיקה הגיעה ההצעה, קניתי מערכת קולנוע ביתית עם סאונד לא מהעולם הזה, בא לך לקפוץ אלי לשמוע קצת? נראה לי כי מיציתי כאן כבר. בטח למה לא אמרתי והתחלתי לחשוב שאולי עדיין יש לי סיכוי לקצת כייף. אתה עם רכב שאלה. כן עניתי לה. טוב אז יאללה זזנו? סע אחרי אמרה. שילמתי לברמן את החשבון (אפילו השארתי טייפ נדיב) ויצאתי איתה מהבאר מרגיש כי עשרות זוגות עיניים מביטות בי בקנאה. הסתבר שהיא חנתה ממש לידי. נכנסנו לרכבים והתחלתי נוסע אחריה. לאחר נסיעה של 20 דקות בערך בכל מיני שכונות ציוריות ומוזרות ולאחר תודות רבות בליבי על שהבאתי את מכשיר ה GPS שלי אשר רק בזכותו אוכל לצאת מהחור הזה הרכב שלה נעצר, דלת הנהג שלה נפתחה וכאילו בכדי לגרות אותי עוד יותר הוציאה את רגלה השמאלית הכל כך יפה ואחריה את הימנית. נעמדה ומתחה את החצאית שלה וקראה חעברי – אתה בא? בטח עניתי ויצאתי מייד.
נכנסו לדירתה בקומה השלישית ללא מעלית ובעודי מתנשף הדליקה את האור ואמרה לי שהמערכת נמצאת בחדר שינה שלה. הלכנו לחדר השינה וראיתי כי היא לא שיקרה, המערכת אכן מערכת איכותית.
בארון למטה יש לי דיסקים תבחר לך מה שבא לך אני מייד באה.
לא הייתי כל כך מרוכז בדיסקים וחשבתי כל הזמן עליה ולכן אני אפילו לא זוכר איזה דיסק שמתי. אני כן זוכר שהסאונד באמת היה מדהים.
היא הגיחה מכוון המטבח עם יין אדום ושתי כוסות. מזגה לי ולה ואמרה "לחיי פקקי התנועה"
קרצה לי קלות ואני הרגשתי עד כמה אני נמס. לחיים עניתי בקול שנוק. את היין לגמתי בלגימה אחת, "היית צמא אני רואה" אמרה לי והחלה מתקרבת אלי. איזה ריח מדהים. ריח שכל חיי לא אשכח. את כל כך יפה עניתי. מביט עליה ומת כבר להרגיש את מגע שפתיה אשר לא בושש לבוא. נשיקה מלאת תשוקה וטעם.רגע.... אני רוצה לעשות משהו קצת פרוע בא לך שאלה. בטח עניתי. טוב כסה את עיניך אמרה והושיטה לי מטפחת שחורה ואני כמו נער מתבגר מיהרתי לכסות את עיני. הרשתי איך ידיה העדינות מפשיטות אותי ומשכיבות אותי על המיטה. נשכבתי על המיטה, בעודה מטפסת עלי היא קשרה את שתי ידי למיטה ואמרה " חכה אני הולכת להתארגן ומיד באה חתיך שלי" . אני ממתין אמרתי שחיוך טיפשי מרוח על שפתי וזיקפתי עומדת מתהדרת במלוא תפארתה. לאחר חמש דקות אשר נראו כמו נצח היא חזרה והורידה את הכיסוי מעיניי אך לא שיחררה את ידי, הבטת בה מתקשה להאמין למה שאני רואה. היא הייתה כל כך יפה אבל הייתה לבושה שונה.את גופיית הפסים החליפה חזיית עור שחורה ונעלי העקב העדינות אשר נשארו לרגליה היוו ניגוד מוחלט לחצאית העור השחורה והמאיימת. יפה לך אמרתי ומייד הרגשתי במעיין הצלפה של שוט של בטני. שתוק! פקדה עלי אף אחד לא הרשה לך לדבר! מה?? אמרתי. עכשיו אתה תקבל את העונש שמגיע לך אמרה לי. איזה עונש ? על מה? שאלתי מנסה להבין.
אתה רצית לזיין בחורה שאומרת לך כי יש לה חבר, ולכן מגיע לך עונש , אתה יצור מבחיל. ממש זבל אנושי אמרה לי. טוב חשבתי אם זה מה שעושה לה את זה נמשיך, אני מוכן לספוג קצת שיגעונות בכדי לזיין כזה ייצור אלוהי חשבתי ולכן שיתפתי פעולה, מצטער אמרתי.
זה לא עוזר כלבה , חשבת לזיין אותי ולכן העונש שלך הוא שעכשיו אתה הופך לכלבה שלי ברור?!!!.
כן אמרתי ופתאום הרגשתי שוב הצלפה אשר הרעידה את כל גופי. כן מה?!!! אני המלכה שלך וכל משפט צריך להסתיים בכבוד ברור?!!! כן מלכתי עניתי מצטער גברתי.
אתה סתם אומר צעקה אלי וסובבה אותי לשכב על בטני. תתחיל לספור פקדה עלי. לא הספקתי לשאול לספור מה וכבר הרגשתי את המכה על יישבני. המכה הייתה שונה, היא החליפה את השוט העדין שהייה לה במעיין מקל מעץ וכל מכה ממש הרעידה אותי. אחד מלכתי, שתיים מלכתי, שלוש מלכתי, ולאחר ארבעים מכות אלו ממש הרגשתי שאני חסר אונים, תצעק כמה שאתה רוצה אמרה לי , אין לי שכנים. ואני הרגשתי שהזיון שרציתי כל כך כבר יותר מידי קינקי עבורי. טוב נראה לי שאני פורש כבר ממש מאוחר אמרתי בניסיון לסיים את הסיוט הזה, שחררי אותי בבקשה. נראה לי שלא הבנת מה אמרתי לך, אמרה לי, אין לך שום זכויות אתה שלי עכשיו ואני אחליט מתי לשחרר אותך ברור????
הרגשתי שאין לי ברירה וידעתי כי אם לא אסכים מצבי רק ילך ויחמיר ולכן עניתי כן גברתי.
היא נעלמה לחדר השני ואני קיוויתי כי היא הולכת להביא מספרים בכדי לשחרר אותי. אך שהגיעה חזרה ראיתי שאת חצאית המיני ואת החזייה היא פשטה וכעט על גופה יש רק מעין חגורה שכמותה ראיתי פעם באיזה סרט כחול עם 2 לסביות – לחגורה היה מחובר איבר מין גברי שחור במימדים אשר לא היה מבייש אף כושי בעולם. תראי כלבה קטנה שלי איזה עולם מצחיק אמרה לי, חשבת לזיין אותי אה? אבל אני הולכת לזיין אותך.! אין מצב אמרתי לה , בבקשה ממשך שחררי אותי. שתוק צעקה לעברי שתוק ושוב הצליפה בי בשוט מעץ שהיה בידה. את לא הבנת את מקומך??? את הכלבה שלי ואין לך זכות לדבר ברור???
ברור גברתי עניתי מקווה שהיא לא הולכת לממש את דבריה.
בגלל שאת עדיין בתולה אמרח נוזל סיכה על הכלי שלי אמרה והחלה משמנת את האיבר המפלצתי.
עמדי על 4 פקדה עלי ואני כמו זונה טובה נעמדתי על ארבע ששתי ידי מושטות לפנים קשורות למיטה.
ספרי שוב פקדה עלי ואני החלתי סופר... אחד גברתי שתיים גברתי,,,, וכך קיבלתי עוד 40 הלקאות בישבני אשר להט כמו אש וכאב בטירוף.בעודי עומד על 4 הודיעה לי כי עכשיו אני הולך קודם לענג אותה אבל בינתיים היא תדאג להרחיב לי את החור ומייד תקעה לי פלאג אנאלי בתחת מתעלמת מייסורי. הרגשתי את הפלאג נדחף ואז ממש מחליק ועוצר ללא יכולת לצאת מישבני.
היא רכנה מעלי נושקת קלות לאוזני ואני למרות הכל הרשתי את זקפתי זועקת וממש דורשת פורקן.היא התירה את ידי ושיחררה את האיבר שהיה קשור עליה ופקדה עלי לקק!! ואני תוך כדי טירוף מלקק ומענג וכל כמה שניות מרגיש את השוט מצליף בגבי ופולט תודה גברתי. הרגשתי איך גופה מתענג מליקוקי הרטובים ופתאום היא התרוממה ודחפה אותי לריצפה. נפלתי וראיתי אותה עומדת מעליה דורכת עלי עם עקבי משפיץ שלה ופוקדת – צחצחי לי את הנעליים כלבה!
החלתי ללק את נעליה ושניסיתי לרגע לנשק את רגלה הסקסית מייד קיבלתי בעיטה אשר הזכירה לי את מקומי. נראה לך שתזהמי את הרגלים שלי עם הלשון המלוכלכת שלך אמרה לי. סליחה גברתי עניתי. הרגשתי שאני ממש שייך לה. באותו הרגע כל מה שרציתי לעשות היה רק לרצות אותה לא רציתי שהיא תכעס עלי, ידעתי שאני שלה.
הפלאג בישבני החל להציק לי אך לא היה אכפת לי. אם גברתי רוצה הוא יישאר שם, היא כעט מחליטה אני שלה חשבתי בליבי.
בואי אלי כלבה קטנה שלי אמרה לי והחלה קושרת קולר עם רצועה לצווארי. היא הידקה את הקולר חזק והחלה מושכת אותי לכיוון הסלון ואני הולך על 4 לצידה של גברתי בשקט. היא התיישבה על הספה פתחה את הטלויזיה ואמרה לי לכי הביאי לי לשתות מהמטבח ואת הסיגריות מהשולחן. התרוממתי בכדי לצעוד לכיוון המטבח והרגשתי חבטה עזה בגופי. על 4 כלבה !!!!. ואני מושפל נעמדתי על 4 וצעדתי לכיוון המטבח להביא לגברתי את מחוז חפצה. חזרתי עם השתייה והלכתי להביא את הסיגריות. עימדי מולי על ארבע שיהיה לי היכן להניח את רגלי ציוותה עלי ואני נעמדתי על ארבע שרגליה, קופסת הסיגריות וכוס השתייה הקרה מונחים על גבי, חסר לך שטיפה אחת תישפך כלבה זעקה עלי ואני בתגובה הבטחתי שלא תיפול אף טיפה. וכך נעמדתי חצי שעה נראה לי עד אשר תוכניתה הסתיימה. כל שריר בגופי כואב, ישבני אדום וזועק לעזרה. היא כיבתה את מכשיר הטלביזיה ואמרה,,, טוב כלבה טובה היית בסדר. תודה גברתי אמרתי בסיפוק רב, היה לי כל כך כייף לשמוע כי גברתי מרוצה ממני ושלא אכזבתי אותה, היא נעמדה והחלה מושכת אותי אחריה ואני כלבה טובה וממושמעת צעדתי לצידה עד לחדר השינה.
שכבי על הגב פקדה עלי ותוך חצי שנייה שכבתי על גבי מביט בהערצה על גברתי בעודה מדליקה נר. החליטה להיות קצת רומנטית חשבתי בליבי אך מיד התבדיתי. הנר היה עוד כלי אילוף עבורה היא קשרה את ידי לרגלי המיטה ואת רגלי פיסקה וקשר כל אחת מהן לעמוד של שידה.
שוב מצאתי את עצמי קשור ומלכתי מעלי עם הנר בידיה והיא החלה מטפטפת שעווה חמה על גופי. זה היה ממש לוהט וכאב לי מאוד אך ידעתי כי זה מגיע לי. ידעתי כי מלכתי לא תעשה דבר אשר יפגע בי וכי עליה לחנך אותי הייתי ילד רע וזה מגיע לי ואכן קיבלתי בהבנה את עונשי. חם לך מהשעווה שאלה ? וכיבתה את הנר. כן גברתי עניתי. טוב אני אקרר אותך קצת כלבה אמרה ונעמדה בפיסוק מעלי ופתאום הרגשתי מגע רטוב, זרם של מי זהב שפך עלי ואני כל כך שמח על דאגתה של גברתי, בעודה משתינה על כולי עצרה לרגע ואמרה לי פיתחי את הפה כלבה ואני פותח את פי ממתין לנוזל המלכותי שלה שיכנס אל פי.
הוא היה כל כך חמים ונעים , בלעי פקדה עלי ואני בולע וכולי מלא בשתן.
שסיימה שיחררה אותי ואמרה לי לקקי מהריצפה את השאריות ואני מתחיל ללקק כאלו מדובר באיזו עוגת קצפת. זה היה השתן של גברתי של המלכה שאני שייך לה של המלכה אותה אני מעריץ.
סיימתי ללק וקיבלתי הוראה להיכנס למקלחת להתנקות אך אסרה עלי להוציא את הפלאג מישבני ואני רצתי למקלחת ותוך דקה יצאתי רואת את גברתי שוכבת על המיטה עירומה עם האיבר השחור קשור למחלצותיה. תמצצי לי פקדה עלי ואני כלבה ממושמעת נעמדתי על 4 והחלתי מוצצת ומוצצת. מלכתי מביטה עלי וחיוך מרוח על פניה והיא דוחפת את הזין עמוק עמוק לתוך גרוני ואני ממש מרגיש שאני הולך להיחנק אך לא מפסיק למצוץ, אני לא רוצה שמלכתי תכאס.
בואי כלבה הגיעה הזמן לשחרר קצת את ישבנך אמרה לי והוציאה את הפלאג מתוכי. הרגשתי את החור שלי נפער ומנסה לשוב למימדו הרגילים אך לא היה לו הרבה זמן לכך, מיד הרגשתי את האיבר הכביר חודר לגופי. הרגשת כאב עם הרגשת עונג. זה היה מדהים !!!
כל כך נהנתי והרגשתי עד כמה מלכתי מרוצה, מי הזונה שלי שאלה.. אני, עניתי לה, תמשיכי בבקשה על תפסיקי והיא נכנסת ויוצאת נכנסת ויצאת בטירוף. בואי כלבה תמצצי שוב ואני ניגש ומוצץ את האיבר שרק לפני רגע היה בתוכי וגרם לי לעונג גדול. ושוב היא מסובבת את ישבני ושוב חודרת אליה. מפליקה לי על פלחי הישבן בידיה העדינות אך הכל כך חזקות, לא הרגשתי את הכאב ורק רציתי שהיא תמשיך לזיין אותי וזה נמשך וגרם לי לעונג שכמותו לא ידעתי בחיי. לאחר זה מה פסקה וציוותה עליי שכבי על גבך כלבה.
מייד נשכבתי והרגשתי את איבר מינה שעוטף את איברי , היא החלה דוהרת עלי ואסרה עלי לגמור, אני גמור אמרתי, בבקשה תני לי לגמור ביקשתי.
היא יצאה ממני והעלתה את רגלי לאוויר לצורה כזו שאיבר המין שלי היה מול הפה שלי ואמרה תגמרי לעצמך בפה אך אל תבלעי ואני מאונן וגומר בפה אך לא בולע. התיישבתי על הרצפה ופתחתי את פי בכדי להראות לה את פי המלא והיא הביטה וירה לתוכו. עכשיו בלעי הכול פקדה עלי. בלעתי והרגשתי את טעמו הנהדר של הרוק שלה מעורבב בשפיך שיצא ממני. בלעתי ופתחתי את פי להראות לה שלא נותרה אף טיפה מבוזבזת.
יופי כלבה טובה אמרה לי קיבלת את עונשך, היא קשר אותי לרצפה ואמרה אני הולכת לישון , אל תפרעי לי, והתכסתה ונרדמה ואני מנסה למצוא לי נקודת תנוחה נוחה. נרדמתי מייד על הרצפה מרוצה שעינגתי את מלכתי וממש לא הפריע לי לישון על הרצפה ואפילו לא הרגשתי את כאבי הגוף שגרמה לי מלכתי , ישנתי כמו תינוק עד אשר צלצל השעון בשעה שבע וחצי בבוקר. קומי כלבה אמרה לי, התלבשי ועופי מכאן מהר זונה!!! אני הולכת לחבר שלי.
התלבשתי במהרה, הגנבתי מבט מבויש על האישה המדהימה שכעט הייתה לבושה כמו אישה חסודה והתכוננה לצאת לבית חברה והסתלקתי משם.
הגעתי לבניין בו עבדתי והחלטתי לא לעלות, אותם בגדים מאתמול ואפילו מקלחת נורמאלית לא עברתי. המשכתי לביתי התקלחתי ולבשתי בגדים נקיים .
נשכבתי על מיטתי מנסה להבין את כמה הייתי בר מזל לחוות את החוויה המדהימה הזו.