סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שיקוף

לפני 14 שנים. 29 בדצמבר 2009 בשעה 10:15

אני על סף להשתגע , פשוט להשתגע . קול הזוי מחלל חיצון הורה לי : תתקשרי ! - התקשרתי . לאקס ברור . החלטה ספונטנית לקחת מונית בחמש בבוקר לדירת זיונים של אחיו . אין לי הסבר . לא התראינו משהו כמו ארבעה חודשים , בכיפור בקשנו סליחות הדדיות , בלה בלה בלה , זהו , מאז דממת אלחוט . נכון אצלי שרר קור כלבים עוד לפניי שהחורף התחיל רשמית . קצת התקרבתי לדת , ולרגע הצלחתי לראות בדמיוני , את קריית ספר , ושישה ילדים . הכל נכון , גברים היו מחוץ לתחום . גברים תמיד מחוץ לתחום . רק הוא , שובניסט בן זונה , לא מתנקז לי מהמערכת . אניוואי , הגעתי אליו , מצאתי אותו עם וודקה חשיש ערוץ אגו ו - זקפה (נחמד פלוס פלוס) . שיהיה . הרי הבטחתי לעצמי , שאם וירצה היקום ובאיזושהי סיטואציה נפגש . אני אהיה : הכי יפה , הכי נשמה והכי לא שיכורה כן , אז זהו שלא . נראיתי בדיוק כמו בחורה : שערה עוד מאתמול , מתודלקת מהבית , חמה לאללה אבל מה ... לא נותנת ! ככה לעשות לו חיים קשים , שכן קלות ההשגה גורמת להתפרש כחוסר ערך (?) שיתאמץ !! אני דבר יקר מלא אוויר , כמו בלון נפוח מוסריות פוריטנית מבית אמא ועכשיו אני כועסת על אבא אז עכשיו אתה כן אתה עם העיניים הכי יפות בארץ הולך לחטוף תסריט השלכה .
חמש שעות של משחק חתולי : תערובת . עונג - כאב - אקט כוחני , ואף ג'ינג'י לא רוקד יותר טוב מהגאטו נגרו שלי . אכן . לדעתי בכלל מגיע לו פרס על אי לקיחת החוק לידיים וביצוע מעשה סדום בנסיבות מקלות , שהרי לא חדלתי להצמד אילו עם התחת . בשביל לשבור מחסומים .
אז מה היה לנו שם ? מחסום גופני סטייל : פדיחה גברת לא באים עם התחתונים הראשונים שהורדת מהחבל , ככה - לא - כובשים - גבר !!! מזל שחשוך . מחסום מנטאלי : זה לא רק סקס , הוא באמת אוהב אותך . באמת . הוא באמת אוהב . פשוט לא רוצה אותי , יש דברים כאלה . אה והנפשי שאני מתה עליו (מתה על השריטה שמונעת ממני תשעים אחוז מתאוות הבשר) : אחריי פאקינג ארבעה חודשים , ס'תכלי טוב טוב , מה את רואה ?
זין . יופי . גדול . זין אה . טעות אין לי הסבר . הגוף שלי התנגד ומנע חדירה . כי מבפנים בערה בי אש , אבל הרטיבות סירבה לצאת . אפילו שגמרתי עליו ככה כשישבתי , אפילו שאני כבר ילדה גדולה ויודעת איך לכווץ , כדי שהקטן לא יכנס . אפילו .

בבוקר כלומר בצהריים כשקמנו עוד לפני שהספקתי להבין באיזה עולם אני נמצאת מה שתמיד משחק לטובתו והוא תמיד זוכר להשתמש בנשק כמו אומר לעצמו : בלילה היית בפוקוס מותק אבל עכשיו את חלשה ואני מתכוון לנצל אותך ! במצבים כאלה , יש לי שתי אפשרויות או לזרום , או לזרום . תכלס בשביל מה באתי ? לא טומטומים , סקס זה רק סיפור כיסוי , אני רוצה את המכה . אי לכך ובהתאם לזאת , נכנסתי מיד לכוננות ספיגה , ובעוד המשחית אוחז בשערי , ממלא את פי ומחשב תוך כמה זמן רפלקס הקאתי חוזר לכושר . עברתי חוויה חוץ גופנית . קבלתי את הסאבספייס שלי . מופלא ...
אחרת אין לי הסבר מדוע שכבתי תחתיו מכושפת מחכה לשפריץ חם לפנים . אני שונאת שונאת שונאת כשהוא גומר על הפנים . אבל בסרט הזה כבר היינו . הטוויסט המפתיע הגיע יחד עם מטליות לחות ומשפט חזק : יאללה לכי הביתה . זוכרים בלון , אגו , ערכים – בולשיט ! סיכה פוצצה את הבלון . איזה סיכה , כדור 9 מ"מ ישר לתוך הבטן . ו נו מה . החטפתי לו סטירה . אז . ? הנחית עליי אחת חזרה . נפלא ... וקסום . נו לא באמת . מה שכן , הוא העלה אותי ספין אנקונדה . איזה אנקונדה , צניחה חופשית , באנג'י בלי חבל , פחד אלוהים .

בזן מלמדים אותך שאם מישהו יורה בך חץ אל תשאל מה היו המניעים של היורה . זה לא מעניין . כרגע הכי חשוב להוציא את החץ ולטפל בפצע . פצע מדמם כואב ומטרתו אחת : לעשות אותך מודע .
לעצמך

נומינור - נשימה עמוקה, שלווה,עוד נשימה, שיחה עם אדם אהוב שאינו מעורב בעניין.
נסי את זה.
הרגישי טוב.
שולח חיבוק.
לפני 14 שנים
E M O N - משיחה עם אדם אהוב הוראות הרופא היו : לא לענות לטפונים כפול 3 טלפונים ביום למשך שבוע (: אני לא כזאת חזקה
לפני 14 שנים
פשוט אחרת - וואוו.
לפני 14 שנים
anima - וואלה.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י