לפני 20 שנים. יום שני, 18 בספטמבר 2006 בשעה 20:25
בא לי להקיא. בא לי גם לפוצץ מישהו במכות.
הכי טוב לפוצץ אותו במכות ואז להקיא עליו.
פשוט מחריד איך שהוא מעז להרים את ראשו המכוער ולפתוח את הפה שלו. כן. הוא. האנס.

