צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה תודה? תתפשטי.

לפני 11 שנים. 8 באפריל 2013 בשעה 14:45

אני לא נוהג לכתוב כאן על נושאים שלא קשורים לעולם התוכן הצר של הכלוב, אבל אחרוג ממנהגי כדי לשתף סטאטוס מקסים שכתבה מישהי שאני מכיר על היום החשוב הזה. (מיותר לציין, אבל עד כמה שידוע לי אין לה שום קשר לכלוב וזה מפורסם כאן ללא ידיעתה). תקדישו רגע לקרוא את זה.

 

היום הזה מרגיז אותי. היום הזה מרגיז אותי, כי פתאום כולם כ"כ אכפתיים.

כי פתאום כולם נזכרים לכתוב סטטוסים נרגשים וזועמים על מצב הניצולים במדינה, על כך שלאיש לא אכפת. גם לכם לא אכפת, בשאר ימות השנה.
היום הזה מרגיז אותי, כי פתאום אתרי החדשות מלאים סיפורים עצובים על גיבורי מלחמה. כי פתאום מזמינים קשיש בן 90 להתארח בסלון של מישהו ולדבר על עברו. פתאום, היום, זוכרים.
היום הזה מרגיז אותי, כי פתאום אתם נזכרים שיש לכם סבים וסבתות ששרדו את השואה ומספרים פה את הסיפור שלהם בכזה עצב נוגה ואהבה עצומה, כאילו שכחתם שבכלל לא ביקרתם אותם כבר חצי שנה בבית האבות. 
היום הזה מרגיז אותי, כי אני לא מספיק מבקרת את סבא שלי, ניצול השואה. כי לא מספיק אכפת לי. חוץ מהיום.

מתנזרת - אז היא מטיחה בכולם את רגשות האשמה שלה. במקום להגיד שהיום הזה מרגיז אותה כי היא צריכה ללכת לבקר את סבא שלה...
אני נגד צביעות, אבל עם כל הכבוד לכל סיפורי השואה, החיים חזקים מהמוות. אז משפחות שלא איבדו חלקים בשואה, זוכרים את זה תמיד ופשוט חיים, בשבילם יש את היממה הזו. אבל אנשים שאיבדו חלקים מהמשפחה בשואה, צריכים לחיות את זה. אז אם יש לה להלין שתלין רק על עצמה
לפני 11 שנים
VincentVega​(שולט) - אף אחד לא אומר שצריך להתייחד עם זכר השואה 365 יום בשנה, אבל אני חושב שמדינת ישראל יכולה למצוא תקציב לסייע ל 190,000 ניצולי שואה להתקיים בכבוד.
(אם את שואלת מאיפה יבוא הכסף, אפשר להתחיל מלקחת תקציבים מאברכים, ישיבות, התנחלויות וכל מני עובדי רשויות ציבוריות עם משכורות מנופחות למיניהם. אבל למזלם הרע של הניצולים אין להן לוביסטים בכנסת או וועדי עובדים שיכולים להשבית את המשק)
לפני 11 שנים
מתנזרת - אין להם לוביסטים, אבל יש להם צאצאים.
אמנם לא כולם...אבל יש הרבה צאצאים שרואים בהם 'נטל' ולא טורחים לטפל בהם באופן קבוע. ראיתי בעצמי מקרים ויצא לי אפילו לדבר עם בת של ניצול שואה שחי בזבל, היא נפנפה אותי. אז נכון שהמדינה צריכה לדאוג להם כי הם אוטוטו יתאדו מהעולם, אבל שבני המשפחה יעשו קודם בדק בית.
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י