צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

השפלה כדרך חיים

לדעתי איין לאדם ה״נורמטיבי ״ הבנה מהו העונג בלהיות מושפל . התחושה הזו בבטן ובעצם בכל שריר ונים שמגיעה רק לאחר שאתה מביט באושר מהול בפחד ברגליים של הגבירה כשאתה כנוע על הארץ. הידע שלך ובעיקר שלה שמרגע זה אתה שייך לה ורק לה . התחושה שלך כשאתה עירום מול אישה שיודעת בדיוק מה אתה צריך .ולך איין מוסג מה מצפה לך, היא התחושה המושלמת בעניי . וכמו אלכוהול או סמים טובים אתה מכור לזה . ולזה אני אוהב להיות מכור . יש בי עצבות מסויימת כשאני חושב על כלל הגברים שמפסידים את האושר הזה . הניצחון של הנפש על הגוף יום יום שעה שעה היא ממכרת . כל נגיעה קלה כאכזרית שלה בך מעבירה בך רטט מושלם . והפסיגה היא ההשפלה המילולית , לא יכול להיות מצב של השפלה פיזית בלי ההשפלה המילולית , היא זו שמקטינה אותך ולא חשוב מה אתה עודה בחיים מחוץ לחדר או הבית , ולא חשוב כמה אתה חזק או קשוח . מול הרגליים שלה אתה אפס שממתין ככלבלב לכל מילה או נגיעה או פקודה . וזה מהות החיים שלי .
לפני 3 חודשים. 26 בפברואר 2024 בשעה 8:35

כנראה שרק כשיגיע היום והוא באמת ינעל , המפתח יהיה אצלך והגבריות שלי שמבחוץ מתפרצת תהיה נעולה בכלוב ברזל לוחץ , הדוק ומענג אהיה שלם , 

אני אנקה ואבריק את הכלוב שלו , שתמיד יהיה נוצץ ,

המחשבה על רכיבה על האופנוע והקפיצות בכל במפר וכביש משובש כשהוא נעול בכלוב מתכת שמקפץ ללא תחתון על הכיסא הקשיח של האופנוע להגיש את המכה ואז הזרם הזה שמתפשט ככאב מענג .

לדעת שיש מי שבודקת אותי ורואה שהוא עדיין סגור ונעול ושלה מרגש אותי כל כך , במיוחד כשאני יודע שהזיקפה שאני חש בזמן כתיבת המילים האילו כבר לא תהיה אפשרית. 

לדעת שאת תשווצי מול החברות בעבד הנעול שלך ואני אדגמן מולן את הנעילה שלי .

להרגיש את הציפורניים שלך נוקשות על המנעול ואז על הכלוב ואני ממלא את הכלוב הזין השמן שלי שלוחץ לצאת אבל לא יכול . לא כל שכן לגמור ללא אישור כשהוא עדיין כלוא בתוך כלוב הברזל הנעול שלו . לו רק היתה האחת שתשמור על המפתח שלי ❤️

Mommy Dom​(שולטת) - הדלקת ממש. אהבתי מאוד את התיאורים שלך. ההשתוקקות והרצון ממש ניכרים בכתיבה 😊
לפני 3 חודשים
נחדר ומושפל​(נשלט) - תודה , וזו האמת לשמחתי ולצערי כאחת . תרצי לדעת יותר תמיד אשמח לחלוק 🫶
לפני 3 חודשים
Mommy Dom​(שולטת) - מדוע לצערך ?
לפני 3 חודשים
נחדר ומושפל​(נשלט) - כי הוא עדיין לא נעול
לפני 3 חודשים
נחדר ומושפל​(נשלט) - לנעול לבד זה סתם , לנעול כשמפתח בידיים של אחרת זה מלהיב
לפני 3 חודשים
Mommy Dom​(שולטת) - ברור אין ספק
לפני 3 חודשים
נחדר ומושפל​(נשלט) - את יותר ממוזמנת לטלגרם שלי Szavm3@
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י