ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

השפלה כדרך חיים

לדעתי איין לאדם ה״נורמטיבי ״ הבנה מהו העונג בלהיות מושפל . התחושה הזו בבטן ובעצם בכל שריר ונים שמגיעה רק לאחר שאתה מביט באושר מהול בפחד ברגליים של הגבירה כשאתה כנוע על הארץ. הידע שלך ובעיקר שלה שמרגע זה אתה שייך לה ורק לה . התחושה שלך כשאתה עירום מול אישה שיודעת בדיוק מה אתה צריך .ולך איין מוסג מה מצפה לך, היא התחושה המושלמת בעניי . וכמו אלכוהול או סמים טובים אתה מכור לזה . ולזה אני אוהב להיות מכור . יש בי עצבות מסויימת כשאני חושב על כלל הגברים שמפסידים את האושר הזה . הניצחון של הנפש על הגוף יום יום שעה שעה היא ממכרת . כל נגיעה קלה כאכזרית שלה בך מעבירה בך רטט מושלם . והפסיגה היא ההשפלה המילולית , לא יכול להיות מצב של השפלה פיזית בלי ההשפלה המילולית , היא זו שמקטינה אותך ולא חשוב מה אתה עודה בחיים מחוץ לחדר או הבית , ולא חשוב כמה אתה חזק או קשוח . מול הרגליים שלה אתה אפס שממתין ככלבלב לכל מילה או נגיעה או פקודה . וזה מהות החיים שלי .
לפני 3 שבועות. 24 באפריל 2024 בשעה 9:40

חם מידי היום בשביל אפילו להוציא את האף החוצה מהבית, לא כל שכן ללבוש מעיל וקסדה וכפפות ולעלות על האופנוע, היו לא מעט  תכנונים להיום, בתחילה חשבתי לרכב לכינרת, לראות את הנוף שמתחלף מירוק לחום ואז את הכחול של המים , לקפוץ פנימה באיזה חוף ריק שרק עם אופנוע אפשר להגיע, אחר כך חשבתי אולי ירושלים, הדרך העולה להר ואולי העיר העתיקה ושוב הבנתי שהיא מלאה מידי וצפופה מידי וגם שם חם כמו בגהינום, ים המלח שהכי רציתי בגלל הדרך המדהימה ומלאת הפיתולים, העצירה בנקודת ה 0 שתמיד גורמת לי לחיוך בגלל  ו אתן מבינות כבר  , ואז שאר הירידות עד לים , שם גם יש לי פינה שאף אחד לא ממש מגיע ואפשר להתפשט ולטבול במים , אולי עגלת קפה מתחת לאיזה הר או לייד עמק באזור השפלה. אבל כבר בבוקר עם האספרסו והסיגריה יצאתי את הדלת החוצה והחום פשוט היה מוגזם מדי, מוגזם ברמה שאת הסיגריה כיביתי עוד לפני שנסתיימה , את האספרסו לגמתי בשלוק אחד גדול , ונכנסתי הביתה , התפשטתי, הדלקתי מזגן וחזרתי למיטה . 

יש ימים שבאמת אין טעם להוציא את האף החוצה . 

נכון שהכי טוב היה לתת שרות כרגע , אבל לצערי אני לא משוייך לאף אחת עדיין , אז סתם נהנה מבית הקירור בבית , מי שמשעמם לה ותרצה להשתמש בי אצלה בבית  או אפילו מרחוק אני פתוח להצעות, בינתיים, כלוב , נטפליקס ו 17 מעלות במזגן. חג שמח 🫶


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י