סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדרך לשינוי - מתחילה כאן!!!

סקס והעיר הגדולה 2
לפני 11 שנים. 1 בספטמבר 2012 בשעה 15:53

היה זה ערב יום חמישי....החלטנו לצאת למסיבה....

המסיבה היתה במקום קסום...כמובן כיאה לסוטים כמונו....:)

מאסטר P האהוב שלי החליט מה אלבש....לבוש שיהלום "נשלטת" כמוני ....

מיותר לציין כי החרמנות שלי החלה עוד לפני שיצאנו למסיבה.....היא החלה בשעות הצהריים בשליחת SMS למאסטר....ושם נכתבו המילים...

"מאסטר אהוב שלי...אני צמאה למגע ידיך...אני צמאה להרגיש אותן על הישבן שלי במלוא הכוח....אני צמאה להרגיש את גבריותך...בתוכי....רוצה להרגיש את שפתייך על שפתיי...רוצה לטעום, להריח ולהסניף אותך.....רוצה שתרגיש עד כמה גופי מרטיב רק מהמחשבה עליך.....מחכה לסיום יום העבודה...אחכה לך במיטה....לזיון חזק,כואב ומהנה".....מיותר לציין כי זה היה מטריףףףףףףףףףףףףףף.....זו היתה הכנה לקראת ערב משגע.....שעליו אכתוב.....:)

מאסטר P החליט כי אלבש מחוך הדוק, חצאית צמודה שחורה קצרה ותחתון שחור קטנטן.....כמובן....כדי שיוכל להשתעשע בישבן שלי וכדי שיוכל להיכנס ללא כל הפרעה לתוך הכוס הרטוב שלי.... נסענו לתל-אביב והגענו ל......מועדון "אלכסנדריה"...מקום קסום שמאובזר בצורה מיוחדת...החדרים שם מעוצבים בצורה יפה שמשרה אויירה שמיד מכניסה את אורחיה ......לאווירה מתאימה.

שם...פגשתי חברים......ומיד פניתי לבר ולגמתי מהקוקטייל הטעים שהיכנו לי. המוזיקה היתה טובה וחזקה. הסתובבתי מעט והתבוננתי בנעשה.....היו מעט סשנים בחדרים השונים...התבוננתי "ובחנתי" את האנשים הלא מוכרים.....וכשהגיע הזמן המתאים....שלי ושל מאסטר P המקסים שלי...נכנסנו לחדר "האדום"....בו היתה מיטת אפריון יפה.....אבזור מיוחד וריהוט מקסים....

ישבתי על הכורסא היפה שהיתה שם....מאסטר P חשף את השדיים שלי לעיני כולם... החל למרוח עליי קרח ולהקפיא את הפטמות שלי. אוחחחח....זה היה כייף...לאחר כמה שניות הפטמות שלי החלו להרגיש חום במקום קור....הוא החל לצבוט בחוזקה אותן....למשוך ולמשוך...ואני עצמתי עיניים....והוא ממשיך עם הקרח ושוב צובט...אני נאנחת.....וגונחת.....אני פוקחת את עיניי ולהפתעתי רואה מספר גברים עומדים למולי....בשניה הראשונה החסרתי פעימה....אך...שוב....שוב.....אני מחייכת.....כיאה לזונה כמוני.....חחחחח....נתמלאתי בחיוך זנותי ועצמתי שוב את עיניי והפעם עם הרגשה של סיפוק נוסף...לא רק סיפוק עצמי.....חחחח....מאסטר P  שלי מסתבר אוהב פומביות בדיוק כמוני.....ובאותו הרגע שראה את החיוך הזנותי על פני הזונה שלו....פיסק את רגליי והחל ללטף את הדגדגן שלי....אני...לא נשארתי אדישה וכמובן הוזזתי את האגן שלי לפי קצב היד שלו...הוא דחף 2 אצבעות לתוך הכוס הרטוב שלי ושוב....כהרגלו...נתן לי לטעום את טעם הכוס שלי.....אתם בטח זוכרים שאני מאוד אוהבת אותו :)....המאסטר ציווה עליי ללקק את האצבעות ולמצוץ אותן עמוק עמוק...כך לעיניי הגברים המיוחמים שהיו סביב.....האמיצים שבחבורה רצו לגעת...אך המאסטר....לא הסכים.....היה אחד שממש ביקש להצטרף..והמאסטר אמר לא!!!! (אחר כך התברר לי למה היו כאלה שלא הכרתי- כי הוזמנו לשם גם אנשים לא מהקהילה- היו שם אנשים מקהילה אחרת שרגילים להצטרף לזוגות אחרים שמזדיינים בפומבי!!! ) מאסטר P האהוב שלי....לא מסכים שיגעו ביי!!! רק ידיו הן אלה שנוגעות בי....(אלא אם כן....יש אישה בסביבה...חחחח....)  המאסטר המקסים שלי החליט להמשיך את היצירתיות שלו ודחף לכוס החם, הרטוב והנוזלי שלי קרח!!! מיותר לציין מה הקרח עשה לי לכוס!!! הוא הקפיא לי אותו!!! הרגשתי צריבה עמוק בפנים!!!  הרגשתי כאילו הרדימו לי את הכוס!!!....הנשימות שלי נעשות כבדות יותר....וההאנחות שלי קוליות יותר....ואז המאסטר דורש כי אקום......טוב נו...הגיע הזמן לקבל....ספאנקים...יאמי....:)   קמתי....הסתובבתי ונשעתי על ידיות הכורסא....המאסטר....הרים את החצאית וחשף את הישבן...שלי לעיני כולם....הוא החל להצליף בי בעדינות....בעדינות ולאט לאט התגבר הקצב....עוד אחד ועוד אחד ועודדדדדדדדדדדדדדד.....והעוצמה התגברה......הישבן שלי נעשה חם.....חם....ואיתו התגברה הרטיבות.....אוחחחחחח...כמה שאני הייתי רטובה....כמה שהייתי מגורה......מידי פעם הגנבתי מבט וראיתי שיש אנשים מסביבנו.....הם עמדו במקומם ולא זזו...הייתי מאוד מסופקת ומאוד מגורה מהטיפול הצמוד של המאסטר וכמובן מכך שאני "מרכז העניינים".....לדעת שיש מסביב מספר אנשים מגורים מלראות אותי ואת המאסטר.....פתאום....ללא הודעה מוקדמת המאסטר......פתח את מכנסיו....הוציא את הזין היפה והגדול שלו החוצה..... , הוזיז את התחתון שלי הצידה...ופילס את דרכו היישר לתוך הכוס שלי!!!! אוחחחחח איזו חדירה זו היתה!!!!! המאסטר חדר אליי כך לעיניי כולם!!!!! אנו מזדיינים בפומפי כך באמצע המסיבה לעיני כולם!!!! ממש סוטים אמיתיים!!!! ממש זונה אמיתית :))))

אתם לא יודעים....חחח...אתם לא יודעים מה אני ראיתי כאשר פתחתי את עיניי.....אני רואה מישהו עומד ממש צמוד לידית של הכורסא...עם זין בחוץ ומאונן צמוד אליי...אני מסתכלת עליו.......לי יש זין עמוק בתוך הכוס ...זין של המאסטר האהוב שלי...וצמוד  לפנים שלי...אך לא נוגע בי.....זין גדול אחר...של גבר אחר...מאונן ליידי...ואני עם חיוך על הפנים...נאנחת ומתענגת מכל רגע......נאנחת בקול......והמאסטר מגביר את הקצב של הזיון וכמובן את קצב הספאנקים ואת העוצמה שלהם....והוא.......גומר בצורה חזקהההההההההההההההההההה...........!!!!!!! הגבר שלידי לא הספיק לגמור........המאסטר....ליטף אותי.....וליטף......וכך נגמר לו זיון ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק....מהנה.......וארוךךךךךךךךךךך...........ופומבי לעיני כולם...

אני אומרת.........2 במחיר......אחת :)

מאוחר יותר אני והמאסטר נכנסנו לחדר "הכחול" לנוח מעט מהמוזיקה ושם דיברנו בשקט עם 4 חברים...תנחשו מי נכנס בשקט בשקט לחדר???....נכון......נכון....הבחור המאונן!!!!!! הוא חיכה בשקט בחדר.....כשאני ומהאסטר התגפפנו מעט...בהנאה ובעדינות.....הוא שאל אם הוא יכול להישאר בחדר......ואז הוא הוציא את הזין שלו....והחל לאונן שוב כשהוא מסתכל עלינו....הפעם אני והמאסטר דיברנו ביננו באנגלית כדי שהוא לא יבין...חחחח ... המאסטר קרא לי BITCH במהלך הסשן...מסתבר שהבחור שמע והבין כל מילה.....שניה לפני שהבחור "גמר" הוא אמר בחוזקה "GORGEOUS BITCH".....חחח .....ושוב אני אומרת....2 באותו מחיר :))))))

תודה לך מאסטר P אהוב שלי

תודה על חוויות מדהימות

שלא ייגמר לעולם

שלך ועבורך

סוויטי

)(

 

 

 

מאסטר P​(שולט) - כמה שאני אוהב קרח,
לגעת בו
להתענג איתו
למרוח אותו
שלא לדבר על להחדיר אותו ...
חחחחחחח
כן זה טעם החיים (ולא קוקה קולה !!!!!!!)
ואיתך אנחנו עפים למרחקים
ללא בגולות
אפילו השמיים אינם הגבול
לפני 11 שנים
סוויטי - כמה שאני אוהבת להיות איתך....לעוף איתך..להתרומם איתך...לחוש איתך...לחוות איתך..ללמוד איתך....ולצעוד איתך יחד לכל מקום שרק נרצה :))))
שלך
)(
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י