צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תחזוקה גבוהה

אין לי דרקון מחמד קשור לעץ בחצר. אני לא חיה בארץ הפלאות, או בכול אגדה או סרט אחרים. לא, אני לא מלכה - אני כול כך הרבה יותר.

אני קיסרית!
לפני 6 שנים. יום שני, 13 ביולי 2020 בשעה 18:41

הוא נפגע והוא כועס ועצוב

וכל מה שאני רוצה לעשות זה לחבק אותו חזק אלי ולומר לו שהכל יהיה בסדר. שאשמור עליו גם מהתיסכול והקנאה, שאכיל גם את אלה, כי אני יכולה.

 

בסופו של דבר, זה אותו שאני נכנסת לכאן לראות. זה הכינוי שלו שמקפיץ לי את הלב הלב שהוא כל כך אוהב.

 

אז נשימות עמוקות

ובוא נדבר

כי אני אוהבת באמת, גם כשהאמת קשה.

 

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י