בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תחזוקה גבוהה

אין לי דרקון מחמד קשור לעץ בחצר. אני לא חיה בארץ הפלאות, או בכול אגדה או סרט אחרים. לא, אני לא מלכה - אני כול כך הרבה יותר.

אני קיסרית!
לפני 15 שנים. יום שלישי, 25 באוקטובר 2011 בשעה 19:22

נשלט פונה אלי בפרטי בצ'אט: "אמרו לי שאת לא אישה אלא קוקסינל"

משעשע.

מתארת לעצמי עם מי הוא דיבר. יש אנשים ששבויים כול כך בשקרים של עצמם שהקו בין המציאות והדימיון הופך לשקוף אצלם.

אני יודעת שאת מקנאה בי, אבל באמת הגזמת. בפעם הבאה תנסי שקר קצת יותר אינטליגנטי... ואם חסרה לך אינטליגנציה - עדיף לך להשאר בבית עם הכלב שלך. אני לא אשמה שאני מקבלת יותר תשומת לב כשאני לבושה מאשר את מקבלת כשאת מתפשטת.
[b]


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י