בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תחזוקה גבוהה

אין לי דרקון מחמד קשור לעץ בחצר. אני לא חיה בארץ הפלאות, או בכול אגדה או סרט אחרים. לא, אני לא מלכה - אני כול כך הרבה יותר.

אני קיסרית!
לפני 14 שנים. יום רביעי, 21 במרץ 2012 בשעה 8:34

עוד שנה

עוד ניסיון

יודעת מה טוב לי ועם זה ממשיכה הלאה. משאירה מאחורי את הכאב הפיזי והנפשי, אין לי צורך בהם.

מאחלת לעצמי המון אושר ואהבה עם אחד מתאים וראוי.

בא לי לצאת בשישי. בא לי מסיבה. בא לי לשמוח ולפזז ולראות את כול מי שאני אוהבת. הכי חשוב - חיבוקים ונשיקות!

אז איפה יש מסיבה טובה שישי הזה?

הצעות שוות ייבחנו לעומקן.

Let the games begin[b]

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י