ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תחזוקה גבוהה

אין לי דרקון מחמד קשור לעץ בחצר. אני לא חיה בארץ הפלאות, או בכול אגדה או סרט אחרים. לא, אני לא מלכה - אני כול כך הרבה יותר.

אני קיסרית!
לפני 14 שנים. יום חמישי, 26 באפריל 2012 בשעה 20:05

זה קורה הרבה יותר מידי בזמן האחרון לצערי...

מה זה נותן לכם לקלל אדם שאינכם מכירים?
מה זה נותן לכם לקלל אדם שאתם מעוניינים להכיר?
זה אי-פעם עזר לכם?

מבחינתי אדם שמשתמש בקללות בסך הכול מראה עד כמה אוצר המילים שלו מוגבל. זה לא מרשים אותי. להפך.

ולא, אין לי צורך שתדברו עברית תקנית (אני מודעת לזה שזה סוג של לועזית לרובכם) וגם אין לי צורך במחמאות מופרזות (מבחינתי זה זהה לשקר).

קשה לכם לפנות למישהי בלי לקלל? אל תפנו אלי, או שתתאמצו.

אני מודעת לזה שזה מצריך חשיבה, אבל אם אין לכם את האופציה הזאת בתפריט המיומנויות שלכם, לא תזכו ממני לתגובה אוהדת בכול מקרה.[b]

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י