בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין פראצ'ט, גיימן, ואדמס

לפני 13 שנים. 15 בדצמבר 2010 בשעה 13:47

יש גוף שמעביר קורסים לבחורים צעירים שלא יודעים איך להתחיל עם בחורות. חלקם בתולים, רובם ביישנים מדי, היתר סתם אומרים את הדבר הלא נכון בזמן הלא נכון, והדבר המשותף לכולם הוא שהם פשוט לא יודעים מה לעשות כשהם רואים מולם בחורה מושכת.
הקורסים מלמדים אותם איך לחזק את הבטחון העצמי שלהם, מלמדים אותם איך להבין מתי בחורה אומרת לא ואיך לא לקחת את זה קשה אלא להמשיך הלאה, מלמדים אותם איך להבין מה הבחורה מחפשת בגבר ואיך להבליט את זה בעצמם, איך להתלבש ואיך לדבר ואיך באופן כללי לההיות שרמנטיים ומקסימים. מגניב? מגניב.

אני מכיר את הגוף הזה באופן אישי כי לפני כ10 שנים אני הכרתי את אותו המקור שמקימי הגוף למדו ממנו את מה שהם יודעים ואת מה שהם מעבירים. אז בהחלט אפשר לומר שאני יודע *בדיוק* מה הם מלמדים.

אבל

לפני איזה 3-4 שנים אדיוט אחד כתב בפורום של גוף הזה על "מקרה הצלחה" שלו אבל בעצם קריאה מדוקדקת מראה שמדובר על מקרה אונס. הפוסט שלו לא זכה ליותר מדי יחס, ונעלם לו בתהומות הנשיה.

עד שלפני מספר ימים בלוגרית מטומטמת מסויימת מצאה את הפוסט הזה. ולא רק שהחליטה שהגוף הנ"ל מעודד את אותו האנס, אלא ממש "אקדמיה לאונס". בפני עצמו זה היה יכול להגמר כאן. בלוגרית מטומטמת, למי אכפת נכון?

אז זהו

שפתאום חצי מהפייסבוק שלי, 5 בלוגים שונים, ואפילו בלוג שהגיע לדף הראשי של תפוז, כולם עכשיו טוענים שמדובר בגוף שמלמד איך לאנוס. בחורות שציפיתי מהן ליותר שכל מזה, ואנשים שהם בדרך כלל באמת משכילים, החליטו לעשות עליהום של ממש על גוף שבסך הכל עושה מצווה ושירות חשוב מאד.

ואף אחד מהם לא טורח לברר אם זה נכון או לא
אף אחד לא טורח להתייחס לעובדות
אני לא אתפלא אם זה יגמר בזה שזה יגמר בזה שהמדריכים בקורס ימצאו את עצמם במעצר מנסים להוכיח שאין להם אחות.

מה שהוצאת דיבה יכולה לעשות.

אז נשים יקרות, חברים יקרים. בבקשה.
תבינו
לא מדובר כאן על אקדמיה לאונס. להיפך. אחד הדברים הראשונים שהם מלמדים זה איך בשניה שאתה חושד שהבחורה לא מעוניינת פשוט לקום וללכת. לא מלמדים שם איך לסמם בחורות, או איך להכריח אותן לעשות דברים שהן לא רוצות. זה בסך הכל אדיוט אחד בפורום שלהם, ובלוגרית שהיא טרולית מרושעת שומציאה דיבה בלי לדעת על מה היא מדברת.

בושה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י