ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מאה נשים של בדידות

עלי , עליכן ולכל מי שמתענין .
לפני 13 שנים. 20 באפריל 2011 בשעה 11:16

לפעמים צריך להתחיל מהתחלה , וזה מה שקורה לי עכשיו , למרות שזה לא נעים אני אתחיל מהתחלה עם כל החסרונות שיש לי כעת , מצד שני אני חייב להסתכל על היתרונות . בעוד זמן אהיה לפחות איפה שהייתי רגע לפני , אני מכוון להיות אפילו יותר
החודש ככל הנראה אפרוץ תקרת זכוכית ראשונה שדימיתי שיש מעלי , והרבה אמרו לי שאין כזה דבר , אני חשבתי שיש ולבסוף ניפצתי אותה ( מע"מ מאד ישמחו לדעת על זה אז ששש) .
אני כותב על זה כי זו נקודת ציון דרך חשובה עבורי , אני מסמן מטרות , מכוון ופוגע בול , ולא רק עם האקדח או הרובה , אלא בכל דבר , עד עכשיו יריתי צרורות , עכשיו אלו בודדים מכוונים , דרך כוונת ברזל פשוטה , אבל פוגעים בול , בעיגול השחור .
בדרך למטה פגעתי בהמון אנשים , ככה זה שגוף גדול כמו שלי נופל , אז אני מתנצל למרות שזה פסח ולא ראש השנה , אבל להתנצלות בין אדם לחברו אין מועד ואין זמן , וצריך לעשות את זה , ואני לא יודע בכמה ולמה פגעתי , זו הייתה נפילה חופשית , לא זינוק או צלילה מודעת .
ועכשיו , להתחיל מהתחלה ... או כמעט משם .
חג אביב שמח ופורח

לפני 13 שנים. 30 בנובמבר 2010 בשעה 19:24

לא לדאוג ולא להוציא שום דבר מהקשרו ..

ידידיה שלי , ד. מכאן , החזירה את עצמה לעצמה לפני מספר שנים , היא הייתה "מוקפת" ושברה את ההקפה , נזכרתי בה היום
כי ראיתי אשה יפה ברחוב ....
והחזרתי להחזיר את עצמי לעצמי , ככה לקראת גיל 50 .

היכונו לביאת הקשיח !!!

לפני 14 שנים. 22 באוגוסט 2010 בשעה 21:37

שאם האופנוע עולה על כביש מקורצף או דרך משובשת לא לבלום !!! לא להאט עם הבלמים , גז מתון מבט קדימה ולהמשיך .
לקחתי את זה גם לחיים .

[url]http://www.ofnoan.co.il/index.htm

לפני 14 שנים. 3 בינואר 2010 בשעה 18:52

לשנה הבאה אני מאחל ...
R1200GS
ובתור איש של פשרות אני מוכן גם ל F800GS בתור התחלה .

ויש עוד כמה בדרך .



לפני 14 שנים. 3 בינואר 2010 בשעה 14:42

היום קרה לי דבר רע ( בעצם הוא קרה ביום רביעי חמישי ) אז חייב לקרות לי דבר טוב , ככה זה בחיים , תמיד אחרי רע בא טוב .
ואני מחכה לו .

בעצם השנה שעברה הייתה "בסדר" מכל מיני בחינות ולא בסדר מאחרות , הרוב היה טוב ....
החדשה מתוכננת להיות טובהיותר , אני אעשה אותה ככה .

הנוסחה היא : Ha1C=6
Bmi= 26
mets= 15
30X12=360


מי שמבין מבין מי שלא .. לא .







[b][u]

לפני 15 שנים. 10 בנובמבר 2009 בשעה 17:33

אז זהו נטשתי את מועדות ה-3 , אני לא עושה יותר שלישיות , רק זוגות
ואגב הצטרפתי למועדון ה-90 נכון בחלק העליון שלו אבל 90 ...
בעוד חודשיים אני אגיע לחלק האמצעי שלו .

והכי קל זה לדבר ולא לעשות , קראתי פעם שבמגרש כדורגל / כדורסל ובכל ספורט יש את השחקנים
את הואהדים ביציע , ואת הפרשנים / עיתונאים וכד'
בפועל הואהדים והפרשנים לאמשפיעים על משחק , למרות שהם חושבים שכן ואם כן ההשפעה שלהם לא ישירה וחזקה כמו שהם בטוחים .
לשחק זה לא קל , צריך להזיע לדוגמא

גם להיות חולה זה לא קל , זה לא נעים אבל יש חולים שהמחלה לא ניכרת עליהם למרות שהם מאד חולים ויש כאלה שמכל שריטה כבר מתאשפזים בטיפול נמרץ

להיות גם חולה וגם צופה ולחשוב שאתה משפיע על משהוא .. טעות גדולה .

לפני 15 שנים. 29 בספטמבר 2009 בשעה 22:15

שאלת אותי , איך זה שלא החלפתי ניק כל השנים ? , ואני כבר המון שנים באותו ניק בכל האתרים ,
אמרתי לך אין לי מה להסתיר , מעולם לה היה לי .
אני גם לא אוכל להסתתר , בעיקר מפני עצמי , ואם אופיע בניק אחר , אחרי דקה יגלו אותי ,
את יודעת אני קצת "גדול" ואני לא אוכל להסתתר מאחרי עלה קטן ..או ענף קטן , צריך לבנות לי מחסה מיוחד ולא איזה "ניק" .
מי שיש לו מה להסתיר או מנסה להיפרד מהטעויות שלו מהעבר , יחליף שם / ניק / כתובת , אני למדתי ומתמודד עם כל הדברים האלה , ונראה לי שדי בהצלחה .
אגב היום קיבלתי חיזוק חיובי למוניטין שלי , לכאן או לכאן , וגם יצאתי ממועדון ה-3 ( אני אחזור אליו , אל דאגה ) וגם ירדתי מתחת ל- 110 ( שג'ולי תאכל את הלב כי זה אחרי ארוחה ) ועוד כל מיני דברים טובים .
ואז את שאלת אותי , איך זה שלא החלפתי ניק כל השנים ?
[/img]http://www.oferavnir.co.il/images/suzuki/photos/dl1000_2008_black.jpg

לפני 15 שנים. 18 ביוני 2009 בשעה 21:14

יש כאלה "עסקים של גברים" כל מיני .
אני גם בעסקים כאלה . אומרים שההבדל בין ילדים וגברים הוא במחיר של הצעצועים , כל כך נכון .
בשבת שעברה הייתי בטיול אופנועים , לא אופניים, אופנועים . כל כבישי הצפון היו מוצפים במאות אופנועים , קבוצות מאורגנות או שלא , חלק על מפלצות עתירות סמ"ק וחלק אפילו על קטנועי שליחויות.
רק בישראל גר גולדווינג עם גראנד דינק ו- CBR עם ג'וי מקס ירבץ , אבל גברים .. כמו אחוות גברים .
במפגש הזה מדברים בעיקר משווים כלים , פוזלים זה אל זה בלי להרגיש ובודקים של מי יותר גדול
ומתפתחות שיחות על סמ"ק וכ"ס ומומנט וסיבובים .
נוסעים די הרבה והאמת לפעמים די מהר , לא מאד מהר , אבל מעת לעת איזו קבוצה פתאום תופסת עצמאות , עוקפת את כולם , בסיבוב ויוצאת קדימה , הם יחכו בצומת הבאה , הרי זו ארץ קטנה , קטנה מידי .
אני משתדל תמיד להיות בדבוקה הראשונה . הכלי שלי לא הכי גדול , ממש לא , זו לא הכוונה , וזה מאד מאתגר אותי להיות ראשון , להיות קדימה , זה לא רק הגודל , זו גם הטכניקה .

בשיחת גברים שהתפתחה באחת החניות , אחד מבעלי האופנועים היותר גדולים –מהירים- יקרים- יוקרתיים סיפר שהוא בצרה צרורה . אני ישבתי בצד , האזנתי , שקט זה שבת , לא ? לא עובד מנקה את הראש .
אפילו יש לי ביגוד מיוחד , נפרד לטיולים האלה , קסדה אחרת , ללא הדיבורית , מעיל אחר , מגינים אחרים , נעליים אחרות ואפילו משקפיים אחרות . למרות הרצון להיות חלק מהקבוצה , אני OUTSIDER , יושב בצד מביט לומד , במיוחד שבעלי אופנועים של מעל 120,000 ₪ מדברים .
אני יותר נהנה מהדרך ולא מהטכניקה . ויש לי עוד יתרון , עליהם אני "בעסק" מגיל 18 התחלתי על פסגת העולם אז ולאט לאט ירדתי ועכשיו אני עולה . הקילומטרז' שלי אדיר , לעומת שלהם , למרות שחלק מהם יותר מבוגרים ממני , אני כמעט חי על האופנוע .

לפתע אחד מהם , הזכיר את שמי , היי , למה לא תעזור לו ?הוא אמר . במה ? עיניתי מקווה שהם יתנו לי לצלול חזרה לקפה שלי ולשקט של ההפסקה .

אתה הרי עוסק בזה , תגיד לו מה לעשות .. וכאילו לא עברה שניה והבחור עם המונסטר מתישב לידי ומתחיל ללהג על הצרות והקורות אותו .
תמיד רופאי שיניים נמנעים לספר שהם .רופאי שיניים כי תמיד מישהו , ולא משנה איפה שישמע שזה העיסוק שלהם , יתחיל ל להג את צרותיו בפניהם תוך פעירת פיו ובקשה תעיף רגע מבט ..
לגינקולוגים , אורולוגים ופרוקטולוגים , זה לא קורה אגב .

לא אני לא רופא שיניים אם מישהו שאל .

כבר לא היה לי נעים , הבחור התחיל לשאול וללחוץ ואני עניתי , תשובה של שבת בבוקר , ברמת הגולן על איזה תל –אלנאבי-מת והוא התלהב . לא אין עלי כרטיסי ביקור אמרתי .

היום בערב הנייד מצלצל הבחור על הקו . חששתי שההוא יכנס לי לווריד שנית , כבר בשיחה ברמה , הבנתי שעסקים לא יצא ממנו הוא ככה והוא ככה , ואני כבר נכוויתי מדברים כאלה .

שמע , אתה זוכר אותי ( איך אני אזכור אותך .. מי , מה ?) אני עם המונסטר השחור , זוכר ?
כן עניתי מקווה שהוא לא יכנס לשיחה ארוכה . עשיתי מה שאמרת והענין סודר ( ידעתי את התשובה בשניה, כמו תמיד, אבל אני לא מצפה לשאלה של "לאן לשלוח את הצ'ק של 20,000 ₪ )

אמרו לי החבר'ה שאתה תהיה מוכן לקבל נסיעה על המונסטר בתור שכר טירחה 0 ואם הוא קורא את זה כאן אז מגיע לו , האמת הייתי מעדיף שכר טירחה , אבל זה מה יש ) כן אמרתי ו...
אז תראה אנחנו מתאספים כמה חברה לנסיעה ו....
לא אני לא רוצה להיות מורכב אמרתי
לא אני אתן לך לנסוע עליו !!!!

בחילופי זוגות או בקקוהולדינג , ( שעשיתי הרבה ) , הגבר ה-"חוקי" נותן את אשתו לאחר שישכב איתה , לפעמים הוא מקבל את אשתו של השני או שהוא יושב בצד ונהנה מזה שאחר עושה את בת הזוג שלו .

אופנוענים מוכנים להכל , אבל לא לתת את האופנוע שלהם לאיש בעיקר אופנועים מהסוג הזה שהופכים חלק מהאישיות של הרוכב / בעלים , או בעצם לדעתי משקפים את אישיותו .

אפשר ללמוד הרבה מסיגנון נהיגה או רכיבה של אדם . לעבודה הראשונה שלי לאחר גמר התואר הראשון , התקבלתי בזכות הנהיגה שלי , בעל החברה העלה אותי על טנדר סובארו , ואמר לי , סע .
אחרי 20 דקות בפקקים של דרום ת"א כשהוא רק מסתכל עלי , אמר יופי , אתה מתחיל לעבוד ביום שני.

איש המונסטר אמר לי לאן להגיע , עליתי על המלכותי שלי ,כשאני לבוש בחליפת טיולי סוף השבוע .
כשהגעתי היו שם כבר כמה כלים , כולם יקרים מהירים ודי נדירים .

אחרי שיחה קצרה , עשינו את חילופי הזוגות , סליחה כלים , הרגשה מוזרה .
הרבה זמן לא נסעתי על אופנוע רגיל , שלי גדול אבל ..אוטומטי , חששתי גם מלעלות תוך הרמת רגל , כי בעצם אני כל הזמן עולה על "כורסא" .

מפתח , אור ירוק אדום וכתום , לחיצה קלה , ומנוע של 999 סמ"ק בין הרגליים רוטט פועם מרגיש כוח .

הראשון למטה נכון ? כן הוא עונה , סע קצת פה במגרש להתרגל ( אם הוא היה יודע שזו כל כוונתי ...)
סובבתי מצערת , שחררתי מצמד לאט לאט , כמו תלמיד בשיעור הראשון .

זה חזר אלי , המגע , הכוח כמו שפעם הייתי , הצלחתי לנוע בחופשיות , להחליף הילוכים ולנסוע להאיץ להאט , להסתובב התחלתי לנסוע במעגלים הולכים וגדלים , במעין ריקוד , המוזיקה רק מנגנת בראש .

ההילוכים כבר התרגלו לרגל שלי כשחזרתי מהסיבוב ראיתי את החבורה עולה על הכלים , האורות הרעש חדרו א ת הלילה עצרתי לידם , ובקלות העברתי לניוטרל , המנורה הירוקה דלקה , זה האור הירוק המשמח ביותר שראיתי .

לאן ? שאלתי לקצר ענה לי אחד מהם , לא הבנתי .

הם יצאו לכביש הראשי , ברעש במהירות , התחלתי להחליף הילוכים , שכחתי לשאול עם זה 5 או 6 ובעצם זה לא משנה .
המלכותי שלי נוסע איתם הוא עליו , כמו להסתכל על בת הזוג שלך נתקעת עם מישהו אחר , ואתה עם שלו שהיא אולי יפה יותר ,צעירה וסקסית אבל לא שלך לתמיד .

החבורה כבר ב-140 ככה משייטים , אין בדבר הזה מד דלק קלטתי , אצלי יש לוח שעונים מפורט עם הכול פה רק טורים , מהירות ונורות שכשהן נדלקות אתה כבר ב-DEEP SHIT .

המלכותי בתור החבורה במהירות הזו , דמיינתי את מד הטורים שלו כבר על האדום .... כאילו איתי היא אף פעם לא עשתה אנאלי ואיתו כן ? זה קרה לכם ? בעצם לא ביקשתי ממנה .

די מהר הגיעו הסיבובים , התנועה גם לא קלה , מלא עולים בכביש הזה , חמישי בערב לעשות שבת בירושלים . הגענו בתוך חצי שעה , עכשיו שמתי לב שקר לי , השילוב של זיעה וקור ירושלמי במעיל קיץ מרשת , לא מתאים מסתבר . קר . קר אותי מהתרגשות ?

מפגש קצר עם חבורת רוכבים ירושלמית , כולם עם אופנועי ספורט , לבושים כמו אנשי חלל בחליפות ירוקות , אדומות , כחולות , מתאימות לצבע של האופנוע , כולם קצוצי מספרים כלומר .. בלי לוחית אחורית . המסע מתחיל בשנית לא היה ברור לי לאן נוסעים , אבל המהירות מתחילה לעלות , וגבוה
אני ביניהם , ברביעייה הראשונה . כשראיתי את השלט של יריחו שמאלה התעוררתי . אני מקווה שיהיה מספיק דלק לחזור .

אחרי שתי דקות הגיעה גם החבורה הקודמת . חיכיתי לראות מה עם שלי , הוא היה בראש , באמת.
איזה כיף אמר לי זה שאיתו ... אף פעם לא חשבתי שזה ככה על קטנוע גדול ...

גם אני לא חשבתי שאני אסע ככה . אמרתי לעצמי

הוא המשיך אתה נוסע יורת מידי זמן על טוסטוסים , תעבור לדבר האמיתי , זה יעזור לך , מי שנוסע על טוסטוס נשאר טוסטוס גם בנשמה ...

יש מספיק דלק ? , שאלתי מנסה להיאחז בקרקע המציאות , מיד נמלא , אמר .
המשכנו לתחנת הדלק הסמוכה , כעשרים אופנועים , רועמים , טוב נו אחד יותר שקט .

מילוי דלק קצר , מתברר שהייתי די על "אדים" .

התחלה של חזרה , הפעם החלטתי שאני ראשון , הכלי הזה מסוגל לתת להם בראש הוא נולד לזה .

נסיעה מהירה , מאד , מבט במראות מגלה אורות מתרחקים עוד קצת משיכה ומאחרי חושך , הסיבובים משאירים אותך לבד עם נהגי הרשות הפלסטינית שנוסעים מולך או לפניך .

בכניסה למחנה צבאי , בצומת מואר עצרתי , חיכיתי לחבורה דקה והם איתי
המשכנו , ביציאה מירושלים חיפשתי את שלי , החלפנו חזרתי לרוגע שלי הרטט נחלש , אבל היה עוד קיים .
התחלנו בירידה , חסרה לי הפעם הישיבה הדחוסה והכפופה על המונסטר הרגל עוד חיפשה את ההילוכים ופעמיים עוד משכתי במנוף שמאל , כי חשבתי שזה הקלאץ' .

אני פה כותב , אז הכל עבר בסדר . למדתי על עצמי כמה דברים.

http://www.fullgaz.co.il/scripts/image_viewer.php?image=/tests/2008/696/1.jpg
















[url][img]

לפני 15 שנים. 10 במאי 2009 בשעה 6:23

[size=150%][size=150%][size=200%]כתבתי לך ואת עוד שואלת מי זו ? זו את ... מה לא ברור ? [/size][/size][/size]