לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עירומה בשימלת כלה

בשימלת כלה יפה וחסודה הובלתי לחופה. באותה שימלה ידעתי חרפה, התוודעתי להשפלה. עכשיו שאני כבר פעורה, זונה אז תנו להינות, תנו להיות כלבה.

"לא רציתי, בכל כוחי נלחמתי עד שנכשלתי בשערי נמשכתי על הרצפה הוכנעתי הושפלתי סטירה ו...ספגתי
וגם..וגם...וגם..עד שצרחתי...אני זונה,אני שפחה,אני כלבה,אני מודה, מודה מודה..תודה להורים, תודה לאחים תודה לאורחים,תודה לשכנים . תעמדו בשורה , תכינו את החגורה, אני על שש רטובה ומוכנה."
לפני 11 שנים. 2 בנובמבר 2012 בשעה 2:01

אני מה זה מתרגשת ואין לי אויר!!!!!!!!!!!!!אני מאורסת אני מאורסת אני לא מאמינה! אני לא מעכלת שזה קרה לי ואני מה זה מרוגשת שכבר היתי במיטה והיתי חיבת לקום ולשתף בפייס ופה כי אני יודעת שה זה כול מי שאוהבים אותי יהיו שמחים איתי ואני קורנת משמחה ביום ראשון אני מתחילה לחפש שימלה אני לא מאמינה ! אני לא מאמינה אני לא מאמינה לא יכולה לכתוב עכשיו אני ימשיך מחר איזה לילה זה היה! ! ! ! 1 ! !

מאו​(שולטת) - לא עם האבא של סיגי אני מקווה
}{}{
לפני 11 שנים
ברבורה10 - מה פתאום ! ! !
רציתי לכתוב אבל כל היום חיפשתי שמלה לי וחליפה לו והוא מדד חליפות סוף! אני יכתוב אני מתרגשת ברמות וגם עכשיו איזה אחד חדש כתב לי במקום לברך שאני הבחורה הראשונה שהוא חוסם כי הוא נעלב שאני מתארסת ולא מוכנה שהוא יתחיל איתי חחח אני מאוהבת עוד מעט יהיו לי תמונות לשים באלבום ואני יכין עיצוב ציפורניים חדש מיוחד לכלות זה יהיה מחלקה חדשה איך גם ביום מאושר כזה אני לא שוכחת את האימפריה
לפני 11 שנים
מחבקת​(נשלטת) - חחחח
את גדולהההה

מחבקת
לפני 11 שנים
ברבורה10 - אני אימפריה זה כן אבל עד החתונה אני יורדת לפחות שתי מידות ואם לא אני קונה חגורת בטן חחח אני יהיה כלה מה זה מהממת את תראי עוד מעט נחפש אולם ואני יצטרך שושבינות חוץ מסיגי שהיא תהיה שושבינה ראשית וכמה עבודה
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י