סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא פעיל

יצאתי לחקור את עצמי, אשוב עוד 5 שנים
לפני 6 שנים. 13 במאי 2017 בשעה 5:13

אחרי הפעם הראשונה המתוקה מתוקה ההיא, כשהחדש גרם לי להודות בקול שאני זונה, הביך אותי שוב ושוב, הכריח אותי להסמיק איזה 42 פעמים בערב אחד, ונתן לי את מה שרציתי - זין - עדיין לא הבנתי שאני זונה.

בבוקר שאחרי, באוניברסיטה, העברתי את ההרצאות בחצאית קצרצרה עם שאריות זרע על פניי, ישבתי בפישוק שלא משאיר דבר לדימיון, נהנתי מחוסר הנוחות שעלתה במרצה ולא הקשבתי למילה מההרצאה. כשחלמתי בהקיץ שהמרצה הגבוה, הסמכותי והמבוגר ידרוש ממני להשאר אחרי השיעור לקבל עונש הולם על טיזינג שכזה - עדיין לא הבנתי שאני זונה.

כשאוננתי בשירותים בין הרצאה לתרגול, מפנטזת על אב הבית הנאה שבדיוק יצא לאחר ניקיון של התאים, משאירה לו שלולית על הרצפה - עדיין לא הבנתי שאני זונה.

כשיצאתי בערב עם חברות לרקוד קצת והתחככתי על 5 גברים שונים שלא עניינו אותי כל כך אלא פשוט רציתי להרגיש זין קשה מתחת לג'ינס אל מול התחת שלי - עדיין לא הבנתי שאני זונה. 

כשגמרתי שש פעמים בחצי שעה רק מהוראות טלפוניות - התחלתי לחשוד שאולי אני זונה.

כשהייתי צריכה להחליף 6 פעמים ב-3 ימים תחתונים מפאת רטיבות קשה - עדיין לא הבנתי שאני זונה.

כשבן הזוג חזר אתמול הביתה וזיין אותי קצת יותר באגרסיביות מהרוך המתוק שלו, קצת משך בשערי ונתן נשיכות קטנות וחמודות, והעזתי לבקש אפילו יותר חזק והוא זרם, לא הפסקתי לגמור לאורך כל הבוקר, רציתי אותו בכל חור שלי. הוא היה מופתע כמובן אבל נהנה מהחרמנות החדשה שלי.

בכרבול המסורתי סיפרתי לו שגיליתי משהו שהדחקתי הרבה זמן - אני זונה. הבנתי את זה השבוע תוך סחרור חושים מטורף ורכבת הרים של רגשות, ועכשיו עלי להתמודד עם ההשלכות של הגילוי הזה ולצאת למסע חקר מופלא ונוטף זימה בעולם הסקס והחטאים. 

לפני 6 שנים. 11 במאי 2017 בשעה 21:30

נכנסת לי ללב

כמו שנכנסת לי לכוס

חזק, מהר וכואב

מתאווה ורעב

מסחרר ושואב

 

השארת סימנים על ירכיים

למרות שביקשתי שלא

חרמנות שבעתיים

דמעות בעיניים

מאושרת בינתיים

לפני 7 שנים. 12 באפריל 2017 בשעה 21:29

פותחים? פותחים. מובן בזאת ומקובל על שני הצדדים הבאים על החתום כי הקשר פתוח, הרשות נתונה, השוק רווי והחרמנות גואה. מדיניות don't ask - don't tell הוחלה - יצאנו למסע גילוי מיני בנפרד וביחד.

אני מתכוננת לדייט עם זר מסעיר ומסקרן, אחד מתוך עשרות שחיזרו אחרי ברשת ומחוצה לה. אחרי שלוש שנים של מונוגמיה לא ברור לי מה ללבוש, איך להתנהג או מי להיות, אך הכל חדש, מרגש וטוב. 

"מה אם לא יהיו לנו נושאי שיחה משותפים? מה אם הוא רוצח סדרתי? או יותר גרוע - מה אם הוא לא אוהב סטטיסטיקה?!" התחלחלתי והדחקתי את המחשבות למגירה קטנה באחורי מוחי הקודח והמשכתי בחיפושיי אחר זוג תחתונים סקסי וחזיה תואמת. החלטתי על הסט האדום עם התחרה שלבשתי גג פעמיים ומאז היה מונח בארון כאבן שאין לה הופכין.

"למה נראה לך שתשכבי איתו בדייט ראשון? את מתביישת להיות עירומה לבד, יקח לך לפחות חודש בכלל להוריד בגדים ליד אדם זר" נזפתי בעצמי תוך כדי התארגנות. 

בפאב הוא קידם את פניי בחיבוק ונשיקה עדינה על הלחי. תמונתו שיקפה היטב את מראה גופו המצודד והשרירי. מיד כשנגענו נגיעה מקרית ברך אל ברך פשטה בי חמימות מופלאה, כאילו נכנסתי לאמבט מים חמים. הסמקתי ולקחתי עוד לגימה מהבירה שלי. גמגמתי הרבה, בדוק הוא שם לב. 

בסוף ערב נחמד ביותר בו בעיקר פנטזתי על כל מיני דברים שהייתי עושה לו, התנצלתי שאני מאוד עייפה וחייבת לחזור הביתה לישון כי אני קמה מוקדם בלה בלה בלה שקר שקר שקר וברחתי למיטתי הבטוחה והתכרבלתי לבד מתחת לפוך, בטוחה ומאוכזבת.

ככה אני - מזיינת הרבה, בעיקר בשכל. הפער והדיסוננס הענקיים בין הרצון, התשוקה, המשיכה, הפנטזיות הפרועות ומעל הכל - המחשבות, לבין הגוף, הבושה, האשמה, הפחד מהלא-נודע ומההשלכות (המדומיינות והאמיתיות שקשה להבדיל ביניהן).

תוצאה של חינוך מיני לקוי? א-מיניות מוזרה שכזו? חוסר ניסיון? הכל יכול להיות. אעדכן אם משהו ישתנה... אמרו עלי תהילים:)

מישהי מכירה פסיכוסקסולוגית טובה?

 

לפני 11 שנים. 27 במרץ 2013 בשעה 15:07

חשבתי שזה יהיה עוד חג שגרתי ומשמים אצל הוריי, עמוס בטקסים לא ברורים ומאכלים שונים ומשונים עד שהוא התקשר. "כן אדוני, מיד אדוני". צלצלתי מיד להוריי והודעתי להם שבשל חום גבוה והקאות לא אגיע לסעודת ליל הסדר ותהיתי מה אדוני מתכנן לנו.

מאוחר יותר באותו הערב הגעתי לביתו, לבושה בחגיגיות - שמלה לבנה קצרה וצמודה, סיכת פפיון לבנה בשערי. התיישבנו ליד שולחן הסדר, ולרגע קט חשבתי שנערוך סדר פסח רגיל כהלכתו. כמה שטעיתי...

קדש. "רדי על שש, רגליים מפוסקות". צמרמורת עברה בגופי ומהרתי לרדת לרצפה, ראשי מורכן ורגלי מפוסקות, מרגישה את שמלתי עולה קמעה וחושפת את ירכיי. הוא זרק לרצפה מולי קערת אוכל כסופה של כלב ומזג כרבע בקבוק יין אדום לתוכה. "קדימה כלבה, תשתי, כוס ראשונה". לחיי האדימו מבושה אך עשיתי כפי שציווה, ליקקתי מהקערה את היין. תחושת ההשפלה גאתה בי כשאסף את שערי ודחף את פניי אל תוך הקערה. "כלבה טובה שלי".

ורחץ. הוא התרומם מולי, משך אותי מהשיער לעמידה על הברכיים ובידו השניה פתח את רוכסן מכנסיו והוציא את הזין הגדול והיפה שלו, שכבר עמד במלא הדרתו. "רחצי את הזין שלי, מתוקה". נלהבת לעשות כדברו ליקקתי את הכלי שלו הלוך ושוב, מתעכבת בקצה, משתדלת להכניס את כולו לפי אך לא מצליחה. הוא דחף את ראשי כלפיו עד שכולו בפי ואני משתנקת, נאבקת שלא להקיא כשהוא מזיין את הפה שלי שוב ושוב, מרוצה למשמע אנקותיו, מוצצת חזק ומהר עד שהוא מוציא את הכלי שלו מפי וגומר על פניי.

כרפס. הוא מתנשם קצת, אני מתנשמת מאוד. הוא רכן לשולחן מאחוריו ולהפתעתי מביא חתיכת תפוח אדמה בידו, מוח אותה בשלולית הזרע שעל פניי המלוכלכות והגיש לפי. "לזכר המקדש".

יחץ. "על המיטה, חור". הוא מפשיט אותי, קושר את רגליי ואת ידיי למיטה, וכך שכבתי מולו, פרושה לגמרי. הוא מחדיר אצבע אחת ואז שתיים ושלוש תוך צביטת פטמות ונשיכות בצוואר. התפתלתי כמה שיכולתי מרוב כאב ועונג. כך, חצויה ונקרעת בין כאב לעונג גמרתי בקול רב. "אפילו בני ישראל לא צעקו אל אלוהים כמו שאת צועקת, זונה שלי".

מגיד. אבותינו היו עבדים במצרים. הם יצאו מעבדות לחירות, והפלא ופלא, חזרתי לאותה עבדות, מרצון. דנו קצת במשמעות השליטה והעבדות. השיחה קלחה בדיוק כמה דקות עד ששנינו לא יכולנו להתאפק יותר.

רחצה. "קדימה זונה מלוכלכת, לאמבטיה". הוא תפס אותי בשיער הוביל אותי על ארבע לאמבט הגדול, שם נכנסנו יחד ורחצנו אחד את השניה.

מוציא מצה. "קחי קצת מצה, חג עצירות שמח".

מרור כורך. דפיקות נשמעו בדלת. "כנראה שאליהו הנביא הגיע, לכי תפתחי" הוא ציווה, חיוך זדוני על פניו וניצוץ של שעשוע בעייניו. תוהה לעצמי מה קורה כאן ומי בדלת, פתאום ראיתי את חברו הטוב. לפני שהבנתי מה קורה, הגענו שלושתינו למיטה. "סנדוויץ' תות מתאים עכשיו, נכון אליהו?" –"בהחלט" ענה החבר. הייתי האמצע של הסנדוויץ', כשאדוני מתחתי וחברו מאחוריי, מזיינים אותי חזק. גמרתי עוד פעמיים עד ששניהם גמרו.

שולחן עורך. החבר הלך ואדוני רצה לנוח מכל ההמולה ולאכול. הוא גרר אותי לסלון, פרס עליי מפה קטנה לבנה, שם את צלחתו עמוסת האוכל על גבי והתחיל לאכול. מרוב עייפות רעדתי קמעה, והוא בתגובה נתן לי חבטות בירכיים על כל תזוזה שעשיתי. "אני מנסה לאכול, שולחן, שבי בשקט". מדי פעם נתן לי לאכול מידו וליקקתי את אצבעותיו.

צפון. "מחבואים. קדימה, אני סופר עד 10, תתחבאי מתוקה שלי". אני מיד רצה לקומה השניה של הבית, מתחילה לחשוב על מקומות. מתחת למיטה – צפוי מדי. בארון הבגדים אין מקום. מיד עלה במוחי חדר השירות, שם מאחורי מכונת הכביסה הפועלת אפשר להתחבא. שמעתי אותו מסיים לספור ועולה במדרגות, ליבי פעם בחוזקה ולא שמעתי את צעדיו יותר. פתאום הרגשתי צביטות בפטמות וצווחתי. "תפסתי אותך, איפה הפרס שלי?" צחק.

ברך. ברוך אתה המתיר אסורים. ומה לגבי הכולא אסורים?

הלל. אתה אדוני, האדון הכי טוב ביקום כולו, ולכן אהיה שפחתך לנצח נצחים, אמן.

נרצה. לשנה הבאה בכלוב? (:

ואז התעוררתי וגיליתי שאני באוטובוס בדרך להורים, כמובן...

חג עצירות שמח לכולם (: מי יתן ונצא מחירות לעבדות!

 

לפני 13 שנים. 5 בדצמבר 2010 בשעה 19:36

מה? מה יש?

לא יודעת. עצוב.

רחמים עצמיים? שוב?

לא. כן. אולי.


מותר, נכון? יש מכסה יומית שמותר שתהיה? לא? אה.. שיט