שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם וגם

היי...
אני ספיר. נולדתי כגבר אך המגדר שלי הוא גם וגם. חיי היום יום שלי מעורבות מהדמות הנשית והגברית שלי.
אני אוהבת להיות גם וגם ומחבקת את שני החלקים.
לקחת את האיכויות של כל המגדרים זאת הדרך הטובה ביותר לחיות. כן, גם פה אני גם נשלט וגם נשלטת ועל כך הבלוג שלי הולך לספר
כל הסיפורים שלי קרו במציאות עם שינויים קטנים לשמירת הסודיות. למעט פוסטים בהם כתוב במפורש שלא קרה במציאות.
לפני 5 שנים. 12 באוקטובר 2018 בשעה 14:59

יום שישי פה, אני עדיין במיטה, המוח ממאן להתעורר הפנטזיה כבר קמה מזמן. אז הנה לכן הפנטזייה שלי לבוקר זה.

כשאני משוטטת ברשת ומחפשת חידושים בתחום השליטה אני תמיד מעדיפה לעבור לגרמנית. בינינו, לגרמניות יש את זה בגדול. הן גבוהות בלונדיניות עם קול עבה, ובעיקר שפה מלחיצה כזאת. "אנדעאר שטוטוף" לא משנה באיזה טון זה יאמר, אני מיד ארצה לעשות משהו, יש בדיבור שלהן משהו מלחיץ אותי. 

אז כמובן שאני לא מזלזלת בשולטות הישראליות, חלקן מביאות משהו עמוק מהבטן, של שליטה אמיתית. אבל בואו נודה באמת, רק חלק קטן מהן הן שולטות אמיתיות. כאלה בעלות מבט מצמית וקול מרתיע, כאלה שתרצי לשרת באמת ולא סתם לשחק כאילו. 

באחד הימים נכנסתי לאתר של שולטת מפורסמת בבגרמניה שמחזיקה ארמון קרוב לברלין. הארמון מעוצב ברמה מטורפת, עם חדרים שונים ומשונים. ניתן למצוא בחדרים ציוד לכל פנטזיה שדימיינתי ובעיקר כאלו שעוד לא הספקתי לדמיין אפילו. שוטטתי באתר ולא הפסקתי להתפעם. אפילו המחירים הגבוהים מאוד כוללים בתוכם רק אפשרויות ארוכות טווח. שלוש, שש, תשע ואפילו 24 שעות. 

יותר מכל התפעמתי , מקבץ של תאים סגורים כמו בכלא, קטנים, חשוכים וצרים, בהם אמורים לישון מי שעושה סשנים של יום שלם. ההוראות המפורטות, השאלון הדקדקני ואפילו ההוראות הגעה כתובים בצורה ייקית מושלמת. אוכל להמשיך לפרט ולחפור עוד שעות רבות אך בשורה הסופית נראה לי שמצאתי את הפנטזיה המושלמת...

סופש מלא פנטזיות...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י