שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם וגם

היי...
אני ספיר. נולדתי כגבר אך המגדר שלי הוא גם וגם. חיי היום יום שלי מעורבות מהדמות הנשית והגברית שלי.
אני אוהבת להיות גם וגם ומחבקת את שני החלקים.
לקחת את האיכויות של כל המגדרים זאת הדרך הטובה ביותר לחיות. כן, גם פה אני גם נשלט וגם נשלטת ועל כך הבלוג שלי הולך לספר
כל הסיפורים שלי קרו במציאות עם שינויים קטנים לשמירת הסודיות. למעט פוסטים בהם כתוב במפורש שלא קרה במציאות.
לפני 5 שנים. 13 באוקטובר 2018 בשעה 8:53

מה זה? ומה כל כך כייף בזה?

אז למי שלא מכירה, המילה ממיפיקציה מקורה במילה מומיה המתארת את תהליך החניטה שהיו (ואולי עדיין) עושים לגופת מת לפני הקבורה. בעולם הבדסם ממיפיקציה מתייחסת לקשירה מלאה של כל הגוף. את הממיפיקציה אפשר לעשות העזרת חבלים צעיפים אבל בעיקר בעזרת נילון נצמד. 

אתייחס לממיפיקציה בעזרת נילון נצמד כי זו הדרך הטובה ביותר לעשות ממיפיקציה. בעזרת הנילון הנצמד ניתן לעטוף את השפחה באופן טוטאלי. כמובן שחשוב להשאיר פתח לנשימה אבל מעבר לכך כל הגוף יכול להתכסות בנילון. 

ממיפיקציה הוא סשן יחסית קשה לשולטת מכיוון שהוא דורש מיומנות רבה וכוח פיזי משמעותי. אך אם עושים אותו נכון הקושי מתגמד יחסית ומביא לתוצאה מקסימאלית.

אז מה צריך בשביל סשן ממיפיקציה טוב? שפחה, שולטת, מיטה, נילון נצמד ואפשר להוסיף גם דבק סלוטיפ להעצמת התחושה. 

איך עושים? 

נתחיל באיך לא עושים... לא שמים את השפחה באמצע החדר אלא ליד המיטה. ממש בקצה המיטה. ולא מתחילים מהרגלים אלא דווקא מהראש. 

הוראות נוספות. הטמפרטורה בחדר צריכה להיות נמוכה מכיוון שבתוך הנילון הנצמד נהיה מאוד מהר חם.

המיטה צריכה להיות רחבה ונקייה מדברים חדים או קשים ומרופדת בשמיכות וכריות.

השפחה צריכה להיות עומד כשבצידה המיטה. כך שאחת הידים שלה מכוונת לכיוון המיטה. כך שבשלב ההשכבה השפחה תשכב על היד שלה. לאחר ההשכבה ניתן להתהפך על הגב בשביל הנוחות של השפחה. אסור להשכיב על הבטן בכדי שלא תהיה במצב שחסר לה חמצן.

נותנים לשפחה להחזיק את הנילון הנצמד מעל האוזן שלה ומתחילים לסובב לכיוון הפנים, כאשר בכל סיבוב עושים פתח באזור הפה והאף. הפה כמובן צריך להיות פתוח מההתחלה. עושים ארבע או חמש סיבובים עד שהנילון נצמד ממש לפניה של השפחה. (בלי לשכוח לעשות פתח לאוויר). 

רוצים לדעת שמתחתם מספיק? תבדקו אם הנילון מקווצץ קצת את האף אך לא יותר מידי. במקביל תוודאו שפתח האוויר פתוח דיו. משם מתחילים ללפף את הנילון במשולש בין העורף המוח והגרון. כמובן שגם כאן חייבים להקפיד שהנילון לא חונק. המלצה ממני, תשתמשו בסנטר כתופס לנילון ולא לגרון עצמו.

כל הזמן הזה הרגליים והידיים של השפחה יכולות להיות משוחררות כך שהיא יציבה ולא מתנוענעת. השלב הבא דורש הצמדת ידיים בצידי הגוף. מתחילים ללפף את הנילון מהכתפיים עד לשרעפת במעגלים. זכרו לפני השלב הזה השפחה אמורה להיות בלי בגדים, או עם כמות הבגדים שהחלטתם. בשלבים הבאים כבר אין דרך / קשה להוריד אותם.

כשהגעתן עם הנילון אל השרעפת זה הזמן לסגור את הרגליים של השפחה. חשוב שהן לא יהיו סגורות מידי בכדי לשמור על שיווי המשקל שלה. ממשיכים ללפף את הנילון עד אזור הברכיים. בשלב הזה יש להניח את הנילון על המיטה ולהתכונן להשכבת השפחה על המיטה. בשלב הזה עדיף לקרוא לעוד מישהו או מישהי בכדי להקל על התהליך. 

שלב ההשכבה (תרתי משמע 😄 הוא החלק הקשה יותר וצריך לשמור היטב על הנשלטת שלא תפגע. דבר ראשון יש להרחיק כל דבר נוקשה מהמיטה. על המיטה מותר שיהיה רק מזרון שמיכות וכריות מכל סוג. בשום פנים ואופן אסור שיהיו דברים נוקשים ובטח לא חדים.

בשלב השני המלכה עולה על המיטה בכדי לעזור לשפחה להשכב בזהירות. השפחה צריכה להטות את גופה בזהירות לכיוון המיטה ולהשכב בעזרת המלכה על המיטה. בשלב הזה לאחר התכוננות למרכז המיטה ומעבר לשכיבה על הגב יש להניח כריות מתחת לראש השפחה בצורה מתאימה ונוחה.

השלב האחרון הוא לסיים ללפף את הרגליים מהברכיים עד לכף הרגל. בשלב זה ניתן להצמיד את הרגליים וללפף את הנילון בהדיקות.

לאורך כל התהליך יש לוודא שפתח האוורור של השפחה פתוח ומאפשר מעבר חמצן סדיר. בשלב הזה כשהשפחה חנוטה לחלוטין ניתן לפתוח פתח מול הפטמות ובין הרגלים של השפחה להגברת החוויה. שימי לב כשאת באה לגזור את הנילון יש להרימו ולהרחיקו מהגוף של השפחה ולעשות חור קטן בלבד עם המספריים על מנת לא לפגוע בגופה. לאחר שעשית פתח קטן אפשר להרחיבו בעזרת האצבעות. 

הסבר זה נכתב אחרי המון ניסיונות אך לא לוקח אחריות על התוצאה. האחריות היא של המלכה והשפחה בלבד. 

מתי צריך להפסיק?

כשהמלכה רואה שהנילון נצמד מתמלא אדים של זעה מהשפחה. כשהשפחה נהיית אפטית, או מיד כשמתעורר חשש אצל המלכה לשלום שפחתה.

איך מסיימים?

פותחים בזהירות את הנילון הנצמד מהרגלים. ניתן להשתמש במספריים של עזרה ראשונה (עם תחתית לא חדה) בכל מקרה עדיף להתחיל במרווח בין הרגליים שם אמור להיווצר חלל מסוים. בכל מקרה אסור לגזור את הנילון כשהוא צמוד לעור. יש למתוח אותו כלפי מעלה ורק שהוא רחוק מהעור ניתן לגזור אותו. בכל מקרה עדיף להשתמש עם הידיים ליתר ביטחון עד כמה שניתן.

אז למה שווה כל המאמץ הזה? 

בשביל השפחה- זה הסשון המושלם לחובבות חוסר האונים, חסך חושי, התמסרות וכניעה למלכה. 

בשביל השולטת - זה הסשן המושלם להרגיש את ההתמסרות של הנשלטת, להכניס את הנשלטת לסאב ספייס. להעביר סשן טיזינג מושלם. לדאוג למנוחה של הנשלטת, ומכאן הדרך קצרה למשחקי שליטה נוספים כמו חום וקור ועוד..

מקווה שחידשתי למישהי משהו, 

אם יש לכן שאלות או שהייתן רוצות לעבור או להעביר סשם כזה אשמח שתפנו אליי בפרטי

 

 

Westley​(נשלט) - תודה על ההסבר (:
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י