שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם וגם

היי...
אני ספיר. נולדתי כגבר אך המגדר שלי הוא גם וגם. חיי היום יום שלי מעורבות מהדמות הנשית והגברית שלי.
אני אוהבת להיות גם וגם ומחבקת את שני החלקים.
לקחת את האיכויות של כל המגדרים זאת הדרך הטובה ביותר לחיות. כן, גם פה אני גם נשלט וגם נשלטת ועל כך הבלוג שלי הולך לספר
כל הסיפורים שלי קרו במציאות עם שינויים קטנים לשמירת הסודיות. למעט פוסטים בהם כתוב במפורש שלא קרה במציאות.
לפני 5 שנים. 13 בינואר 2019 בשעה 10:11

אז 10 שנים שאני נשלט ונשלטת, גם וגם. 10 שנים שבכל יום אני לומדת משהו חדש על עצמי בעולם הבדסמ. ביום שישי פגשתי אשה מדהימה, דעתנית ומענינית כמו שאני אוהבת ודיברנו עליי כנשלט ונשלטת. אנסה לסכם את עיקרי הדברים.

בגדול, לא משנה אם אשלט כאשה או כגבר אני מחפשת את הסאב ספייס, את המנוחה לראש והבריחה מחיי השגרה העמוסים והמחייבים. המוח שלי דורש את המנוחה שלו, מנוחה מוחלטת. בעבודה הוא מופעל בשיא העוצמה ולכן הוא גם חייב את שיא המנוחה. לכן, כל דבר שיביא איתו שקט, חופש מקבלת החלטות ומנוחה ממחשבות על העתיד והעבר יהיה מבורך. היכולת להיות בהווה מנותקת מהעולם תחת שליטה של מישהי אחרת מביאה אותי לשיא, הסאב ספייס במקרים כאלה הוא אוטמטית ומלא. 

אני נשלטת, אוהבת ניוש, אוהבת להתלבש כאשה, אך השליטה בצד הזה של המתרס היא מאוד שונה. אני מחפשת להיות הבובה של המלכה, שהיא תאפר אותי, תבחר לי בגדים, תעצב את המראה שלי ואת התחושה שלי. אני אנסה להיות הכי יפה בשביל המלכה, אני אנסה להראות הכי מכובדת שאפשר כמתחייב מהמעמד שלי כנשלטת של המלכה. 

ככזו, אני לא מוצאת טעם בהשפלות למיניהם, כי השפלה של המשרתת של המלכה מנמיכה את השולטת בעצמה. ואני הרי כל כך רוצה להיות טובה ומועילה בשבילה, רוצה להיות חלק ממנה ולהסתופף מתחת לרגליה, אז ההשפלה נראית לי מוזרה. כנשלטת אני רוצה להביא את יכולותי כאשה, בבישול ואפיה, בסדר וניקיון, בשיפוץ ותיקון של הארמון. ככזו אני רוצה להיות הכי טובה שאפשר, ולשרת את המלכה ואת ארמונה בצורה הטובה ביותר.

ככזו אני רואה את עצמי כאשת סוד של המלכה, כזאת שתהיה שם בשביל המלכה בכל מצב. ככזאת אני רוצה להיות שם כשהמלכה רוצה פוט מסאז', ארוחת בוקר, או סתם לראות סרט. כמובן שאהיה שם כבובה כשהמלכה תרצה לקשור או להגביל, להכאיב או להצליף, בובה שכזאת.

מהצד השני אני גם נשלט, עם כל האנרגיה הגברית. כנשלט אני יכול להיות כל דבר שהמלכה תרצה שאהיה, מושפל מוקטן ומוצלף. הגוף שלי יכול להיות חפץ, דומם, חי ומטומטם. כעבד אני מרגיש בנוח מאוד להיות קשור גם אם זה לשעות ארוכות, ומוצלף גם אם זה מותח את סף יכולת הסבל שלי. ככזה אני יכול לעמוד שעות כמנורה כחפץ או כמאפרה אנושית. כעבד לא משנה מה אני לובש אם בכלל. ככזה השולטת בוחרת איך להתייחס אליי אם בכלל ובאיזה צורה שמתאים לה.

זה אומנם לא שונה בהרבה ממני הנשלטת אבל האנרגיה היא שונה לחלוטין. לא סתם במשך עשר שנים חשבתי שהכל אותו דבר ואני נשלט ומתלבשת. כיום אני מבינה שלכל שולטת יש צרכים שונים, וכל אחת פוגשת אותי אחרת על הרצף בין עבד למנויישת. אתמול הגיעה ההבנה שבשביל להיות נשלטת מתלבשת מנויישת המלכה צריכה מאוד לאהוב ולהנות מעיצוב הנשלטת שלה. עיצוב ההתנהגות האיפור והלבוש, ואולי בעיקר זה מתאים למלכה שאוהבת לשחק בבובות ;). מנגד רוב המלכות שלא אוהבות את ענין הלבוש והאיפור, זה יהיה השקעה מאומצת ולא כדאית בשבילהן והן יהנו יותר ממני כמו עבד גברי. כנשלטת אני שברירית ונוגה, יפיפיה ושותקת, החברה הכי טובה של המלכה. כנשלט אני חזק ובעל סיבולת כאב טובה, יכול לספוג אמירות ומעשים קשים מצד המלכה, בעיקר להיות עבד שצריך אילוף בדחיפות.

מקווה שהייתי מובנת. 

אוהבת מלא

sarang​(אחרת) - הנשלטת נשמעת יותר כיף. גם עבור המלכה, חברה טובה שהיא גם שפחה ומשרתת.
לפני 5 שנים
לביאה סגולה​(שולטת) - נהנית לקרא אותך...מעניין ההבדל הזה בין נשלטת לנשלט. הקיצוניות של האנרגיות. חושבת שזה ממש קסם.
לפני 5 שנים
ספיר ספיר​(נשלטת) - געגועים
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י