ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חיים מנקודת השקפה של חמור

לפני 13 שנים. 29 במרץ 2011 בשעה 17:48

הרבה זמן לא כתבתי כאן ... הנה עדכון מצב

AL

פרוייקט מתקדם לאט אבל בטוח. השליטה שלי בחומר הולכת ומשתפרת. למרות שבניסויים האחרונים לא הגעתי אל התוצאות שהתכוונתי, ולמרות שהניסוי האחרון הסתיים בפיצוץ (אין נפגעים), בכל זאת הפקתי מהם המון מידע ונראה לי שאני ניצב על סף פריצת דרך. הצלחתי לעשות הפרדת משתנים ולהבין מדוע מערכת שזה זמן רב מראה סימני חיים מעודדים לא מצליחה להפיק תוצאות עקביות וכושלת פעם אחרי פעם באופן בלתי צפוי. הצלחתי למפות את כל הכשלים האקרייאים לכאורה לשילוב של שני גורמים, אחד טכנולוגי (התפשטות טרמית) ואחד פיסיקלי (יצירת AL crust). הפקת לקחים ושינויים הנגזרים מתובנות אלו כנראה יספיקו כדי לבנות מערכת יציבה. השינויים דורשים כ- 200 שעות עבודה. אם אחרי סבב שינויים הנוכחיים תהיה לי מערכת יציבה, זו באמת תהייה סיבה למסיבה. הפרוייקט דורשת ממני השקעה אדירה של אנרגיה נפשית ואני זקוק לכמה עידודים. הגעה לאבן דרך של אב טיפוס יציב בהחלט תהווה תגמול הולם ותמלא מחדש את מאגרי האנרגיה שלי.

CL

נראה שסוף סוף אנחנו מתקרבים ל- money time.
בעוד שבוע אנחנו נוסעים לפגישה בהרצליה לדיון עם ההנהלה האמריקאית של B, ולאחר מכן הם אמורים לתת הצעה. אני מוכן להסתפק בכל סכום בעל תשע ספרות ולערכתי אנחנו נקבל הצעה ברוח זו. הערכים המדויקים של ספרות פחות מעניינים אותי. לאור ההתפתחויות אני מעריך שקיים סיכוי סביר שתוך כמה חודשים אני מתעופף לי סופית מ- CL, ובכך סוגר פרק של 18 שנים, מתוכם 5 שנים (אחרונות) של פוליטיקה משרדית, תסכולים ובזבוז זמן. חבל, הייתי צריך לפרוש כבר לפני כמה שנים. האפשרות שלא אצטרך עוד לשמוע בכל יום את א' המחלק בקולו הענוג הוראות מטופשות בתחומים שאין לו בהם מושג, ממלא אותי תקווה ואושר.

פטיש

קצת נמאס לי מהקשר המונוגמי עם אשתי, אבל מצד שני גם אין לי שום כוונה לבגוד בה. דבר האחרון שאני יכול להעלות בדעתי כעת זאת מערכת יחסים נוספת.

בזמן אחרון חזרנו (ביזמתי) לשחק קצת ב- breath control
למרות שזה אחד הפטישים המסוכנים ביותר שיש.
הנה סרטון נחמד שמדגים את רוח הדברים
http://www.youtube.com/watch?v=uYZTanFERBc

זה לא אנחנו בסרטון, אבל אנחנו עושים דברים דומים.
היום עשיתי רענון של הוראות בטיחות בקשר למשחקי מניעת נשימה ודי נכנסתי לדיכאון. כולם מצוטטים את המאמרים של ויליאמס, בהם נאמר שאין כל אפשרות ל- safe play, ושרבים וטובים מתו במהלך משחקים אלו. שיט, אני באמת לא יודע מה לעשות, הדחף חזק מדי. אני כמובן מסכן רק את עצמי, (זאת אומרת – היא חונקת אותי ולא ההפך), אבל אם יקרה לי מה שהוא היא בעקיפין תיפגע קשות גם כן. אני שוקל לכתוב צוואה בה אני מצהיר שאני ורק אני דחפתי אותה למשחק ושבמתכוון לא ידעתי אותה לגבי הסכנות.
אני מגביל את החניקה אך ורק לשיטת rebreathingופרקי זמן של 4 דקות בלבד, אבל לפי וילאמס המפחידן לעולם אין לדעת, אין בטחון שאני לא אתפגר ככה פתאום באמצע הסשן. נקווה לטוב. על החיים שלי אני לא כל כך דואג, אבל חבל לי שאשתי והמשפחה שלי תפגע.
מצאתי מקור מידע חשוב נוסף שמתייחס באופן ענייני לסוגיות של עצירת נשימה: הדרכה לצוללים. מי שמעוניין מוזמן לקרא על shallow water blackout בויקי.