4 לפנות בוקר.... לא נרדמת (היו לי בעבר כבר פוסטים שנפתחו כך. נראה לי)
עוברת בין הבלוגים.
קודם המועדפים ואחר כך אלו שלא, אבל כתבו בשעות האחרונות.
חוץ מהפוסט המעולה של שירוקו, אין משהו יותר מידי מעניין.
תוך כדי קריאת בלוגים של שולטים שנראה שאין להם נשלטת, אבל כן כותבים אל נשלטת ערטילאית שאולי קוראת אותם, וכותבים פוסטים עם שאלות פתוחות בתקווה שזה יגרום למישהי להגיב, פתאום הבזיקה לי מחשבה.
לאחרונה, יוצא לי להתעסק עם שיווק ברשת ובפייסבוק.
קמפיינים, מוצרים דיגיטלים, דפי נחיתה וכאלה.
הרעיון בדף נחיתה, זה לגרום ללקוח פוטנציאלי, להשאיר את הפרטים שלו.
ופתאום
חלק מהבלוגים האלה, נראים לי כמו דפי נחיתה.
אז אם כבר בלוג-דף נחיתה
אז כמה נקודות חשובות כדי שיהיה אפקטיבי;
1) שלב ראשון - כותרת מסקרנת/מגרה שתבלוט ותסקרן כשעוברים על רשימת הבלוגים ותגרום לנשלטת הפוטנציאלית ללחוץ ולנחות בבלוג.
2) שלב שני- אחרי שהפוטנציאלית נחתה
יש לך הזדמנות של שניים-שלושה משפטים, למשוך את תשומת ליבה ולמנוע את נטישתה לטובת בלוגים אחרים.
נוסחת דפי הנחיתה;
זהה את הצורך של קהל היעד שלך
מה כואב לו? מה הוא צריך?
נסח זאת בצורת שאלה ולאחר מכן תתן תשובה עם מענה לצורך
(״אוהבות נקניקיות? לד״ר שקשוקה יש נקניק במיוחד בשבילך״)
3) שלב 3- הנעה לפעולה
עכשיו אתה צריך לגרום לה לשלוח לך אדומה או לכל הפחות להגיב לפוסט.
איך תעשה את זה?
משפט פרובוקטיבי שהיא תרגיש שהיא לא יכולה לשתוק וחייבת להגיב עליו?
משפט שאלה שמזמין אותה לשתף ברגשות שלה?
כל התשובות ועוד כלים אפקטיבים להכנסה פאסיבית במינימום השקעה בבלוג, במדריך הדיגיטלי לנרשמים לרשימת התפוצה של מיו.